20/08/2012

У космос вийдуть російські члени екіпажу МКС

Члени екіпажу МКС Юрій Маленченко і Геннадій Падалка вийдуть у понеділок у відкритий космос. Їм потрібно посилити захист від метеоритного атаки модуля "Зірка". Космонавти встановлять на ньому для цього додаткові панелі.

Космонавти за бортом будуть працювати в комп'ютеризованих скафандрах з рідкокристалічним дисплеєм "Орлан-МК". Спеціальна програма буде підказувати, які системи потрібно в якій послідовності контролювати безпосередньо перед виходом у космос, а також що робити в нештатної ситуації. Нову модифікацію скафандра вперше випробував в 2009 р. Геннадій Падалка.

Работа за бортом для обох космонавтів - це звична операція: у Падалки за плечима вже 8 виходів у космос тривалістю більше 27 годин, Маленченко ж провів у откритом пространстве більше 24 часов.

Программа понеділка дуже насичена. Головні завдання: перенести зі стикувального модуля "Пірс" вантажну стрілу на функціонально-вантажний блок "Зорі", запустити мікросупутник "Сфера", а також встановити на модулі "Зірка" додаткові панелі, щоб захистити його від різних зіткнень з метеоритами.

Еслі час і сили залишаться, космонавти демонтують контейнери з "Пірса", де знаходяться бактерії, личинки і насіння. Їх відправлять відразу на Землю, щоб з'ясувати, як космічна радіація впливає на живі істоти.

Другіе члени екіпажу МКС-32: стронавти NASA Суніта Вільямс, Джозеф Акаба, росіянин Сергій Ревін, а також японець Акіхіко Хосіде будуть своїх колег страхувати з борту станції. Планується, що Маленченко і Падалка у відкритому космосі проведуть близько 6,5 часов.

В конце июня состоится старт новейшей китайской ракеты Long March-7

Представитель китайского аэрокосмического исследовательского центра сообщил о готовящемся запуске в космос спутника «Long March» в 7-й модификации. Согласно официальному заявлению разработчиков, запуск состоится 29 числа текущего месяца. Все автоматические системы готовы к работе. Потенциальные риски, ведущие к сбоям в запуске, минимальны, - утверждают инженеры китайского центра исследований космоса. В запланированных работах

Российские космонавты совершили первый выход в открытый космос в этом году

Двое российских космонавтов совершили космическую прогулку за пределы Международной космической станции 16 февраля, чтобы подготовить нашу орбитальную лабораторию к прибытию нового модуля в следующем году. Космонавты Олег Кононенко и Антон Шкаплеров провели шесть часов за пределами космической станции, передвинув 14-метровый кран от одного модуля к другому и установить панели для защиты от космических обломков. Начало выхода в космос задержалось из-за запутавшегося шнура.

Учёные: Люди смогут добывать ресурсы из астероидов в 2020 году