Солодощі шкодять розумовому розвитку
Перед початком випускних іспитів для шкіл та університетів, студенти повинні побоюватися вживань солодких напоїв і повних кишень шоколадних батончиків. Дослідження UCLA проведене на лабораторних щурах припускає, що фруктоза уповільнює функції мозку і пам'яті. Занадто багато солодощів також може нашкодити навчанні. Результати дослідження були опубліковані в Journal of Physiology.
Более ранні дослідження показали, що фруктоза негативно впливає на развітіе діабета, ожиріння і проблем печінки, але це - перше дослідження, яке розкриє деталі, як цукор може вплинути на наш мозок. В Америці широко використовується висококалорійний кукурудзяний сироп фруктози, тоді як у Європі та Азії сахароза набагато менш поширена; це дослідження зосередилося саме на фруктозі.
Фернандо Гомес-Пінілья, викладач нейрохірургії в Медичній школі Девіда Геффена в UCLA і викладач інтегральної біології та фізіології в Коледжі UCLA сказав:
"Наші результати дослідження ілюструють що те, що Ви їсте - впливає на те, як Ви думаєте ... Тривале вживання їжі з високим вмістом фруктози негативно змінює здатність Вашого мозку до вивчення та запам'ятовування інформації. Але додаючи жирні кислоти омега-3 (Омега-3-ненасичені жирні кислоти, або DHA) до Вашої їжі, може допомогти мінімізувати пошкодження ".
Доктор Гомес-Пінілья радить підтримувати дієту з низьким вмістом цукру і високим вмістом жирних кислот. Він рекомендує вживати один грам DHA в день і є такі продукти як лосось, грецкіе орехі і лляні насіння, які багаті DHA. Він приходить до висновку що: "Наші дослідження припускають, що регулярне споживання DHA захищає мозок від шкідливих ефектів фруктози ... Це виглядає як економлять гроші в банку. Ви хочете побудувати запас для мозку, щоб скористатися ним, коли буде потрібно, щоб додаткове паливо відобразило майбутні хвороби ".
Ісследованіе UCLA фінансувалося Національним Інститутом Неврологічних розладів. Лабораторія доктора Гомеса-Пінілья зараз досліджує роль дієти в одужанні при мозкових травмах.
Еще из категории здоровье:
- Кто полетит на Artemis 3 NASA готовится объявить экипаж одной из самых важных миссий нового лунного проекта
- Новый способ наблюдения за кровотоком мозга во время операций может предотвратить инвалидность и спасти жизни
- Учёные впервые заглянули внутрь живых стволовых клеток и увидели, как начинается старение
- Учёные заблокировали белок, который помогает болезни Паркинсона распространяться по мозгу
- Белок восстановления ДНК может стать ключом к новым методам лечения рака
- Учёные выявили сотни генов, связанных с зависимостями: исследование охватило Европу, Африку и Америку
- Тест мозга поможет предсказать, кто сможет достичь оргазма во время терапии антидепрессантами
- Полиненасыщенные жирные кислоты помогают обратить возрастное ухудшение зрения
Последние комментарии
Рассылка топовых новостей
Читательский топ
- В Помпеях у жертвы извержения Везувия нашли набор врача
- Учёные создали самую подробную карту нейронных дендритов в мозге мыши
- Учёные решили сложную задачу для миссий к астероидам: космические аппараты смогут эффективнее «прыгать» от объекта к объекту
- Антарктический ледник Хектория отступил на 25 километров всего за 15 месяцев
- Белок восстановления ДНК может стать ключом к новым методам лечения рака
- Ярко-синие «калийные пруды» в Юте заметили из космоса рядом с тёмно-зелёной рекой Колорадо
- Спутниковые мегасозвездия могут стать «нерегулируемым геоинженерным экспериментом»

Комментариев нет. Будьте первым!