11/05/2012

Вчені створили плащ-невидимку з кремнію

Шаровідние кремнієві частинки розміром до декількох сотень нанометрів, на думку вчених, можуть бути складовими частинами плаща-невидимки, пристрої, яке дозволяє приховувати різні предмети у видимому діапазоні хвиль. Принцип роботи такого плаща-невидимки можна пояснити тим, що електромагнітна хвиля до зустрічі з предметом в плащі не відрізняється від хвилі після зустрічі. На сьогоднішній день найбільших успіхів в маскування предметів досягнуто в інфрачервоній частині спектру і в досить вузькому діапазоні.

Основную роль у подібних фізичних процесах відіграють метаматеріали, що володіють лівостороннім коефіцієнтом заломлення. Метаматеріалами називають композиційні матеріали, властивості яких, обумовлені штучно створеної періодичною структурою. Труднощі створення метаматеріалів полягає в тому, що розміри частинок структури повинні бути порівнянні з довжиною хвиль, а це найлегше добитися в інфракрасном діапазоне, коли мова йде про мікрометрових длінах.

Основной деталлю плаща-невидимки є резонатори. А кремніевие кулясті частіци можуть виконувати роль цих резонаторів, що й було успішно доведено після проведення серії експериментів. У статті, опублікованій на офіційному сайті Корнельського університету, дослідники відзначають, що з економічної точки зору виробництво подібних сфер є недорогим.

Амеріканскіе фізики з Техаського університету міста Остін раніше вже представляли результати роботи зі створення плаща-невидимки. Проте їх технологія відрізнялася тим, що вони створили тонкі смужки матеріалу, здатного поглинати хвилі з видимого діапазону світла, перетворюючи їх у тепло чи випромінювання електромагнітного спектру. Смужки матеріалу виготовлялися з міді або срібла. При проведенні дослідів на поверхні металу з'являлися квазічастинки, звані плазмону: виникав ефект колективного коливання електронів. Вченим вдалося використати цей ефект для створення нового, за своїми властивостями, метаматеріала.

Впечатляющие подвиги индийцев во имя Шивы

Среди индийцев, которые стараются в полной мере постичь божественную суть и достичь самосовершенствования, немало аскетов и тех, кто намеренно лишает себя радостей жизни. Но иногда стремление угодить божествам принимает такие формы, которые трудно понять людям иных религий. В качестве примера можно привести человека по имени Махант Амар Бхарти Джи, который живёт в Нью-Дели. Как и большинство людей, он вёл самый обычный образ жизни, у него была семья и хорошая должность. Но однажды Амар увидел сон, содержание которого

Россия представила свою ОС на базе Android

Российское Министерство обороны не доверяет операционным системам от Google, поэтому выпустила свою собственную закодированную ОС, которая сильно напоминает Android. Эта версия ОС для планшетных компьютеров будет доступна для покупки по цене в 15 000 рублей ($460) за копию уже в этом году. Разработчики из Центрального научно-исследовательского института рассказали, что их основным заказчиком будут, по-видимому, государство и чиновники. "Военная версия будет ударо- и водостойкая", - сообщил производственный директор Андрей Стариковский.

Магнитная буря уже настигла Землю