04/04/2012

У Сибіру виявлений заморожений мамонт

Новое відкриття добре збереженого молодого мамонта вказує на те, що стародавні люди "крали" величезних тварин у левів, як повідомляє BBC Nature.

Бернард Бігес (Bernard Buigues) і професор Еліс Робертс (Alice Roberts) входили до складу науково-дослідної групи, яка нашла замороженого мамонта, відомого як Юка, повертаючись з експедиції, проведеної в північній частині Сибіру, ??де трохи раніше палеонтологами був виявлений бивень мамонта.

Завершів попереднє оцінювання знахідки, вчені зробили висновок, що рани на тілі тварини вказують на те, що винуватцями його смерті, можливо, були як леви, так і люді.

"Подушечки на стопах малюка Юкі і м'яка шерсть бурого кольору прекрасно збереглися", - зазначила професор Еліс Робертс.

Проведя аналіз зубів і бивнів, дослідники встановили, що Юке було майже два з половиною роки. Більш м'які тканини мамонтеня як, наприклад, м'язи, шкіра та внутрішні органи розклалися досить швидко. Це означає, що важлива інформація як зазвичай втрачена.

Но велика частина м'якої тканини Юкі, а також шерстяний покрив залишилися в цілісності, чудово зберігшись у своїй крижаній могилі, де тварина пролежала, можливо, більше 10000 років.

Подробние відомості про відкриття мамонта будуть представлені у відео матеріалах, які будуть транслюватися на каналі BBC / Discovery у програмі "Волосатий мамонт: секрети леднікового періода "у середу 4 квітня, о 21:00.

Мамонти завжди викликали величезний інтерес у дослідників. Так, трохи раніше вчені з Японії та Росії заявили, що цілком змогли б клонувати мамонта, якби їм випала можливість виявити добре збережений кістковий мозок у фрагментах кісток витягнутих з грунту вічної мерзлоти в Сибіру. Тепер нова знахідка зможе відкрити великі можливості для реалізації амбітних проектів учених.

По матеріалами BBC News

Якутские ученые нашли во льдах самку мамонта

Ляховские острова, расположенные на юге Новосибирского архипелага стали местом сенсационной находки. Сотрудники Северо-Восточного федерального университета (СВФУ) совместно с представителями РГО обнаружили там останки взрослой самки мамонта. Исследование зубов мамонта позволило ученым определить примерный возраст древнего животного – он составлял 50-60 лет. Ученые отмечают, что мягкие ткани тела самки мамонта идеально сохранились, судя по фрагментам, которые были найдены вне тела

«Живые» клетки мамонтов вызвали горячие споры

В сентябре мировые средства массовой информации раструбили сенсационную новость о нахождении в Якутии «живых» клеток мамонта. Эта новость всколыхнула научный мир и вызвала горячие дискуссии сторонников и противников возможности клонирования мамонтов. Международная группа исследователей, состоящая из ученых ведущих университетов США, России, Кореи, Канады, Швеции и Великобритании проводила раскопки в вечной мерзлоте в Усть-Янском районе Якутии.

В районе Аргентины найдены останки исполинского динозавра