28/03/2012

На платформі Elgin в Північному морі не вдається загасити полум'я

Сільное полум'я поки не вдається згасити на нафтовидобувній платформі в Північному морі, де три дні тому стався витік газу і в терміновому порядку були евакуйовані всі працівники. Експерти побоюються, що якщо полум'я досягне хмари газу, то на місці аварії може статися найсильніший вибух.

Представітелі нафтової компанії Total повідомили, що хмара що витекло газу знаходилося значно нижче над рівнем моря, ніж полум'я, що виникло на платформі Elgin. За їх відомостями, вогонь продовжував горіти, коли з платформи були евакуйовані всі робочі. Вони також відзначили, що полум'я не було загашено навмисно, для того щоб усунути надлишковий газ на промисловій платформі. Однак всупереч очікуванням фахівців нафтового гіганта вогонь на нефтедобивающей платформі не вщухає.

Огромное хмара газу, як повідомляє агентство BBC, піднялося в повітря над морем і оточує базу платформи. Полум'я вогню знаходиться на 90 метрів вище скупчення газу.

Девід Хейнсворф (David Hainsworth), голова служби безпеки навколишнього середовища компанії Total, повідомив, що більш рання інформація передбачена компанією щодо полум'я була неправильною. Він також зазначив, що полум'я "продовжує горіти" і "ймовірно розмір його не зменшиться". Ніхто їх експертів поки не наважується дати оцінку часу, коли вогонь буде повністю погашено.

Напомнім, що в понеділок, 26 березня, понад 230 працівників британської нафтовидобувної платформи Elgin, розташованої в Північному морі були терміново евакуйовані через великого витоку на ній газа.

Туманность Бабочки, запечатленная Хабблом

Космические объекты необычайно красивы, чему подтверждением являются сверкающие звездные скопления и причудливо закрученные спиральные галактики. Но, без сомнения, самыми впечатляющими являются картинки, ? наблюдаемые во время предсмертной агонии звезд, которые выбрасывают в пространство космоса огромные облака раскаленного газа. Один из подобных предсмертных вздохов, который сформировал планетарную туманность NGC 630

Новый эффективный способ получения этиленового гликоля из биомассы

Исследователи из США и Китая разработали новый катализатор, который преобразовывает целлюлозу непосредственно в этиленовый гликоль, являющийся важным продуктом для химической промышленности.

Ранняя вселенная была жидкостью - результаты работы Большого адронного коллайдера