13/09/2011

Золото було доставлено на Землю метеоритами

Учение дійшли висновку, що поверхня Землі була збагачена дорогоцінними металами в ході зіткнень з метеоритами.

Земная кора і мантія містять значно більше золота, ніж можна було б очікувати у відповідності з існуючими моделями формування планети.

Ісследователі з Брістольського університету проаналізували одні з найстаріших каменів на Землі і прийшли до висновку, що золото було занесено на Землю задовго до їх образованія.

Ісследованіе було опубліковано в журналі Nature.

В ході формування Землі, залізо пішло в центр планети, утворивши ядро.

Любие дорогоцінні метали на планеті повинні б були піти разом з залізом і сконцентруватися в ядрі, залишивши мантію без таких елементів як золото, платина і осмій.

Но, як ми бачимо, цього не сталося. Все зовсім навпаки - у силікатної мантії міститься в 1000 разів більше золота, ніж можна було б очікувати.

Уже було запропоновано кілька теорій, які дозволяють пояснити цей феномен, в тому числі, теорія про попадання до нас золота з метеоритів. Але досі, їх неможливо було перевірити.

Земля формувалася подібно сніжному кому, в ході процесу відомого під назвою акреція (падіння речовини з космосу) близько 4.55 мільярдів років тому. Незабаром після цього, всього через кілька мільйонів років, утворилося залізне ядро ??з домішкою дорогоцінних металів.

Последующее зіткнення з тілом, розміром з Марс, відкололо від Землі Місяць і завершило формування нашої планети. До цього часу, все золото повинно було б опинитися в ядре.

Около 3. 9 мільярдів років тому сталася велика бомбардування метеоритами, що викликало появу кратерів на Місяці.

Іменно під час цього метеоритного зливи на Землю було доставлено золото, яке ми видобуваємо з земної кори.

Тогда на Землю потрапило 20 мільярдів мільярдів тонн астероїдного матеріалу, хоча "залишається неясним, чи було це у вигляді серії дрібних сутичок чи тільки двох-трьох великих мега-зіткнень ", - сказав провідний дослідник, Маттіас Уіллболд.

Орігінал (на англ. мовою): Bbc

Золотые украшения вызывают у человека депрессию

Давно известно, что золото далеко не обыкновенный металл, поэтому ученые не перестают изучать и анализировать его свойства. В ходе очередного исследования специалисты установили, что украшения из золота обладают стимулирующим действием. При этом на людей с активной нервной системой драгоценный металл оказывает негативный эффект. Исследователи объясняют это тем, что золото запускает процесс возбуждения в организме, что впоследствии приводит к различным сбоям в нервной системе и замедлению процесса обмена веществ в организме человека.

Австралийские ученые нашли золото в листьях эвкалипта