04/04/2011

Яйце з ембріоном динозавра виставлено в російському музеї

Яйцо динозавра, з добре збереженому ембріоном, виставлено в російському музеї. Вчені вважають, що воно належало до орнітоподів, які жили на території, сьогодні відомої як Монголія, 100 мільйонів років тому.

Оно було виставлено на експозицію у Бурятском музеї природи в Улан-Уде, який знаходиться в 5 000 кілометрах схід Москви.

"Воно у відносно доброму стані і там цілком може міститися ембріон, який відрізняється за формою і кольором", - Сказав міністр культури Бурятії у своїй заяві. Історія попадання яйця в музей, була досить незвичайною.

Офіціальние представники митниці на кордоні з Монголією, розповіли, що конфіскували реліквію у поляка в 2009 році.

Неназванний чоловік, мав намір відвести це яйце і бивні мамонта з Монголії до Польщі, але був перехоплений.

Рентгеновскій знімок його машини дозволив виявити палеонтологічні скам'янілості. Новинні ЗМІ повідомляли: "Поляк пояснив, що його знайомий, також з Польщі, передав йому свої персональні речі, щоб він їх відвіз".

По його заявою, він не знав, що міститься в коробках. Динозавр, якому належить це яйце, жив на території, відомої в наші дні як Монголія, в тій місцевості, де палеонтологи вже знаходили копалини скелети, часто поряд з яйцамі.

Орігінал (на англ. Мовою): Dailymail