16/02/2011

Прихована гігантська планета в нашій сонячній системі?

Она може бути більше Юпітера, з орбітою, що знаходиться в зовнішній області сонячної системи.

Еслі ви завжди вважали, що в нашій сонячній системі є дев'ять планет, і були шоковані, коли Плутон був позбавлений звання планети п'ять років тому, то приготуйтеся до ще одного сюрпризу. Може виявитися, що планет і справді дев'ять, при цьому Юпітер - не найбільша планета з них.

Предполагается, що газовий гігант, який в чотири рази більше Юпітера, знаходиться в хмарі Оорта - найвіддаленішій галузі сонячної системи. Орбіта Тюхе знаходиться в 15 000 разів далі від сонця, ніж орбіта Землі і в 375 разів далі, ніж орбіта Плутона. Така віддаленість, є причина виникнення труднощів з виявленням і спостереженням за планетою.

Но вчені вважають, що докази її існування вже були зібрані космічним телескопом НАСА WISE. Залишається тільки проаналізувати отримані дані.

Первая порція даних буде оприлюднена в Квітні. Астрофізики Джон Матіс і Деніел Вайтмайр з Луїзіанського університету в місті Лафейетт вважають, що існування Тюхе остаточно підтвердиться в перебігу найближчих двох років. "Якщо дані підтвердяться, ми будемо стрибати від радості", - сказав професор Вайтмайр. "А це нелегко в нашому віці".

Когда визначиться місцезнаходження Тюхе, другіе телескопи можуть бути спрямовані на планету, для підтвердження відкриття.

Окончательное рішення про присвоєння Тюхе статусу планети, прийматиме Міжнародний Астрономічний Союз (МАС).

Также, за МАС залишається вирішення про остаточне назві газового гіганта. У грецькій міфології, Тюхе була богинею, визначальною частку городов.

Учеными обнаружена новая планета