10/01/2011

Загадка: тисячі мертвих крабів покрили берега Англії

Груда мертвих крабів, яких принесло хвилями до берегів Англії, розпростерлася уздовж скелястого Береги Танет (Thanet Coast) протягом останніх декількох днів, феномен, про який з подивом говорять вчені протягом ось вже декількох років.

"Це, мабуть, залишається загадковим феноменом третій рік поспіль" - зазначив Тоні Чайлд (Tony Child), керівник проекту "Береги Танет", у своєму повідомленні для LiveScience. За оцінкою фахівця близько 25000 вельветових крабів-плавунців (Necora puber), заполонили берега в цьому році, де спостерігається люте нашестя птахів харчуються тушками мертвих тварин.

В минулому році, близько 40000 крабів прибило до берега Танет, який є довгим узбережжям крейдяного рифу в Кенті, в Англії. Цього року, також на березі плавали морські зірки.

Вельветовий, плаваючий краб має яскраво-червоні очі і покрив з тонкими волосками, що додають йому бархатисту текстуру. Краби, за словами Чайлда, припливають ближче до берега в цей час року, де вони харчуються водоростями.

Ранее, вчені та фахівці з навколишнього середовища проводили неодноразові тести, з метою перевірити крабів на наявність хвороби або інших фізіологічних проблем, виникають з нічого. Але Чайлд зазначив, що кожного року масова загибель крабів відбувалася після того, як на берегах з'являвся сніг. Тала вода сприяла зниженню температур берегової води, і, по всій видимості, причина масової загибелі крабів була пов'язана з гіпотермією (переохолодженням).

"Насправді я поки не знаю точну причину цього явища, але здається, це пов'язано з холодом" - сказав Чайлд.

Сообщенія про мертвих крабах, плаваючих на березі стали надходити ще до Різдва, але "засмітилися" берега тільки протягом останніх декількох днів. Краби залишаться на березі, де їх тушками будуть ласувати птаха або в іншому випадку розкладатися і входити знову в системний цикл життя.

Массовая смертність крабів перегукується з іншими випадками химерних смертей тварин, включаючи тисячі чорних дроздів, які за чутками падали з небес в Арканзасі в переддень Нового Року. За припущенням фахівців галасливі феєрверки дезорієнтували птахів і спровокували їх зіткнення з побудовами.

Затем у вівторок, близько 500 птахів були виявлені мертвим в Луїзіані. Також про мертвих птахів було повідомлено в Швеції. Крім птахів маси мертвої риби були принесені хвилями до берега в декількох странах.

Орігінал (на англ. Мовою): LiveScience Переклад: М. Гончар

Ученые: в далеком космосе обнаружены огромные запасы воды

Исследователи технического университета Калифорнии под руководством Даррелла Лиса, вместе с группой специалистов реактивной лаборатории, обнаружили запасы водной массы в далеком космосе. Предварительный расчет показал: объем обнаруженной жидкости в 140 миллиардов раз превышает количество воды на земле. Водные массы обнаружили в непосредственной близости с квазаром АПМ08249, приблизительно в двенадцати миллиардах световых лет

Огромная ракета «Дельта» взлетела из Ванденберга, Калифорнии

Итогом трех летней работы направленной на подготовку панели и средств поддержки для размещения ракеты «Дельта» стал ее запуск, состоявшийся 21 января утром. Самая большая в истории запусков с Западного Берега США ракета поднялась в воздух с Базы Военно-воздушных Сил Ванденберга.

Ученые исследуют космические частицы из египетской пирамиды