20/12/2010

Несподівана знахідка: на метеориті виявлені будівельні блоки всього живого

Учение виявили амінокислоти - базові блоки всього живого в метіоріте, де їх не повинно було бути. "Цей метеорит утворився внаслідок зіткнення двох астероїдів. Сила удару нагріла його до температури в більш ніж 1000 градусів за Цельсієм. При такій температурі, всі складні органічні молекули, такі як амінокислоти, повинні були бути знищені, але, незважаючи на це ми виявили їх ", - Сказав Деніел Глевін з Центру Космічних Польотів Годдарда (НАСА).

"Така знахідка в метеориті цього типу, свідчить про те, що амінокислоти можуть з'являтися в космосі самими різними способами, збільшуючи шанси виявлення позаземного життя у Всесвіті ", - сказав він.

Учение з астробіологіческіх Аналітичної Лабораторії Годдарда вже знаходили амінокислоти в зразках комети Wild 2, які були взяті космічним апаратом Стардаст, і в різних метеоритах з високим вмістом вуглецю.

Обнаруженіе амінокислот в цих об'єктах, підтримує теорію про те, що життя отримала поштовх до розвитку з космосу - можливо, деякі інгредієнти утворилися в космосі і були доставлені на Землю метеоритом.

Чрезвичайно чутлива аппаратура у двох лабораторіях, де проводився аналіз, виявила у зразку 19 різних амінокислот, в кількостях від 0. 5 до 149 частин на мільярд. Команда повинна була переконатися, що амінокислоти в метеориті не з'явились внаслідок взаємодії з життям на Землі. Вони змогли це зробити, завдяки особливому пристрою амінокислот.

В зразку містилися різні мінерали, які формуються виключно при високих температурах, що вказує на їх народження в ході великого зіткнення. Можливо, амінокислоти - це залишки від одного з зіткнулися астероїдів, який володів кращими умовами для їх виникнення.

Но, на думку команди, малоймовірно, що амінокислоти могли вижити в умовах метеорита, температура в 1100 градусів за Цельсієм на якому тримається протягом набагато більшого періоду часу.

Учение вважають, що є альтернативні шляхи виникнення амінокислот в космосі.

"Раніше ми вважали, що найпростіший спосіб утворення амінокислот на астероїді запускається при більш низьких температурах і в присутності рідкої води. Але дані отримані завдяки цьому метеориту, дають підставу вважати, що мали місце хімічні реакції в газах при охолодженні дуже гарячого астероїда ", - Сказав Глевін.

Ісследованіе було опубліковано в журналі Meteoritics and Planetary Science. Щоденно отримувати гарячі новини - скачать новинний інформер, бути в курсі світових собитій.

Создано устройство, генерирующее тепло тела человека в электроэнергию

Китайские и американские ученые представили новое устройство для зарядки носимых на теле электронных гаджетов, например, часов, фитнес-браслетов и пр. В будущем, по мнению руководителя проекта Сяо Цзяньляна, благодаря ноу хау, отпадет потребность в использовании батареек и аккумуляторов для их работы. Инновационное устройство при контакте с кожей человека преобразует тепло тела в электрическую энергию. Выполнено оно может быть в виде любого

Российские ученые воскресят мамонта

Согласно заявлению, сделанному руководителем всероссийского музея мамонтов, в скором времени российскими учеными будет воскрешен мамонт. Исследования и подготовка к воскрешению этого животного, ведутся в специальной лаборатории. Планы ученых из России предусматривают процесс клонирования мамонта с использованием клеток ДНК. Есть риск, что эксперимент не удастся потому как, для возрождения мамонта требуется живая материя.

Специалисты НАСА нашли живую икону

Специалисты НАСА нашли икону, на которой изображен образ Божьей Матери. Образ не только обладает пульсом, его температура равняется 36,6 градусам, как у здорового живого человека. Эксперты НАСА утверждают, что икона изображена красками, которые ранее еще не находили на нашей планете. Ученые исследовали икону Божьей Матери из Гваделупы, которая по утверждениям местных жителей обладала уникальными свойствами. Сенсационным для ученых стал результат офтальмологического анализа глаз образа с иконы.