22/04/2010

Невидима Зірка Смерті

Учение НАСА виявили раніше невидиму планету у складі Сонячної системи - Немезіс, або, як її вже назвали, Зірку Смерті. Дослідники пов'язують з нею катастрофи, які відбуваються на Землі з періодичністю в десятки мільйонів років.

Проходя через хмару Оорта (гіпотетична область Сонячної системи, яка є «постачальником» комет з довгим періодом обертання), гравітаційне поле Немезіс направляє в бік Землі потоки метеоритів і комет. Цікаво, чому цей космічний об'єкт, в п'ять разів перевищує розмір Юпітера, не був виявлений раніше?

Все справа в тому, що такі небесні тіла можна побачити лише в інфрачервоному спектрі, адже Немезіс належить до коричневих карликів. Скажімо, наше Сонце є жовтим карликом, а коли воно охолоне і залишиться лише ядро, перетвориться на червоного, а в подальшому і в коричневого карлика. Це недогарок, залишок зірки, який має дуже в'язку середу і майже не випромінює света.

Поетому його не може побачити звичайний телескоп. Для виявлення коричневих карликів використовують Коронограф, сенсорні телескопи і спеціальні широкопольні шукачі. Чому ж саме з Немезіс пов'язують масштабні катастрофи на Землі?
Еслі таке масивне небесне тіло рухається крізь хмару Оорта, то, відповідно до теорії збурень, воно може змінювати траєкторії метеоритів і комет. Адже саме хмара Оорта, в якій знаходяться мільйони кометних ядер, вважається «батьківщиною» більшості комет. Її зовнішні кордони збігаються з кордоном Сонячної системи, в той час як мільйони тел гравітаційно прив'язані до Сонця.

Впрочем орбіти можуть змінюватися під дією сили тяжіння найближчих зірок. При цьому деякі комети можуть «виштовхувати», назавжди покидаючи Сонячну систему, а деякі, навпаки, наближатися до інших планет Сонячної системи або навіть увійти до їх орбіту.

Поетому цілком імовірно, що масштабні катастрофи космічного походження в минулому - падіння на Землю метеоритів, астероїдів або комет - були пов'язані саме з Немезіс. Ось і треба до нього придивитися ...

Хакеры Anonymous: НАСА скоро расскажет о существовании внеземной жизни видео

Эксперты криптографии заявили, что в скором времени НАСА представит доказательную базу о существовании представителей инопланетных цивилизаций. К такому выводу эксперты пришли после недавнего исследовательского процесса, проведенного ими внутри хорошо законспирированной сети. Участники группы хакерских атак отметили, что сведения относительно НАСА, им принадлежащие, имеют официальный характер.

Подрядчики НАСА протестуют против новых контрактов