Кава проти хвороби Альцгеймера
Випівая п'ять чашок кави в день, можна усунути проблеми з пам'яттю, супроводжують хворобу Альцгеймера. До такого результату прийшло дослідження, проведене вченими з Університету Флориди.
Тести, проведені на мишах, показали, що кофеїн зменшує надмірне виробництво білка в нервових клітинах мозку, що є ознакою хвороби Альцгеймера.
По словами дослідників, результати досліджень особливо важливі, оскільки дуже важко протистояти процесу погіршення пам'яті у пацієнтів з хворобою Альцгеймера. Крім того, кофеїн є безпечним і легко доступним ліками, яке може приймати більшістю пацієнтів.
Амеріканскіе ісследователі вивчили мишей, у яких розвинулися симптоми хвороби Альцгеймера. Вік тварин становив близько 18-19 місяців, що означає, що вік їх мозку був порівнянний з віком мозку 70-річного чоловіка. Під час проходження тестів пам'яті з'ясувалося, що у мишей, яким давали кофеїн протягом двох місяців, справи йдуть значно краще, ніж у тих, які кофеїн не отримували.
Учение, однак, кажуть, що тільки подальші дослідження зможуть підтвердити або спростувати факт того, що кофеїн покращує пам'ять і у людей, страждаючих хворобою Альцгеймера.
Болезнь Альцгеймера, яка є прогресивним дегенеративним захворюванням центральної нервової системи, зазвичай зустрічається в літньому віці. Симптоми включають в себе порушення пам'яті і когнітивних функцій, зміна настрою і інші розлади. Тільки для вас самі інтересние новості на сторінках нашого портала.
Орігінал: польське видання Wiadomosci
С этим материалом еще читают:
Новый препарат donanemab замедляет ухудшение когнитивных функций при раннем болезни Альцгеймера
У 600 тысяч жителей Штатов, неправильно диагностирован подтип Альцгеймера
Потенциально новое лечение Альцгеймера может быть разработано при помощи не связанного с болезнью белка
Еще из категории здоровье:
- Кто полетит на Artemis 3 NASA готовится объявить экипаж одной из самых важных миссий нового лунного проекта
- Новый способ наблюдения за кровотоком мозга во время операций может предотвратить инвалидность и спасти жизни
- Учёные впервые заглянули внутрь живых стволовых клеток и увидели, как начинается старение
- Учёные заблокировали белок, который помогает болезни Паркинсона распространяться по мозгу
- Белок восстановления ДНК может стать ключом к новым методам лечения рака
- Учёные выявили сотни генов, связанных с зависимостями: исследование охватило Европу, Африку и Америку
- Тест мозга поможет предсказать, кто сможет достичь оргазма во время терапии антидепрессантами
- Полиненасыщенные жирные кислоты помогают обратить возрастное ухудшение зрения
Последние комментарии
Рассылка топовых новостей
Читательский топ
- В Помпеях у жертвы извержения Везувия нашли набор врача
- Учёные решили сложную задачу для миссий к астероидам: космические аппараты смогут эффективнее «прыгать» от объекта к объекту
- Учёные создали самую подробную карту нейронных дендритов в мозге мыши
- Антарктический ледник Хектория отступил на 25 километров всего за 15 месяцев
- Спутниковые мегасозвездия могут стать «нерегулируемым геоинженерным экспериментом»
- Белок восстановления ДНК может стать ключом к новым методам лечения рака
- Ярко-синие «калийные пруды» в Юте заметили из космоса рядом с тёмно-зелёной рекой Колорадо

Комментариев нет. Будьте первым!