01/11/2009

Павуки відкривають секрети біологічного суперклею

Сверхпрочний клей, який використовують павуки в павутині для полювання на свою здобич, відкрив деякі зі своїх генетичних секретів. Можливість штучного синтезування подібного речовини дає надію на майбутні відкриття в області створення ідеального хірургічного клею.

Клей, який павук виділяє на центральние спіральні ніті павутини, захоплюючі здобич, як відомо, заснований на складному цукристі полімері, званому глікопротеїном. Але ніхто досі не знав, як ця суперліпкая молекула працювала, або які гени її кодували.

Но тепер Омер Кореш (Omer Choresh) і його колеги з Університету штату Вайомінг, Леремі (the University of Wyoming in Laramie) отримали деякі підказки. Вони взяли виділяють клей клітини із залоз золотого павука-кругопряда (golden orb-web spider) і витягнули з них РНК. Потім РНК використовувалася для створення комплементарної кодує нитки ДНК, щоб ідентифікувати гени, які відіграють роль у створенні клею.

Учение виявили, що липкий глікопротеїн сформований з двох окремих білків, кожен 110 амінокислот довгою, які, ймовірно, закодовані генами протилежної ланцюга тієї самої послідовності ДНК.

Кореш вважає, що, клонуючи ці гени і посилюючи їх, можливе створення цілого нового класу біологічно сумісних клеїв для хірургічного використання. Увага, скачать інформер новин і дізнаватися про все первим.

Орігінал (на англ. Мовою): NewScientist.com

Мидии подсказали как создать экологически чистый клей

Новое клеящее вещество, не содержащее формальдегид, может полностью заменить вредный клей. Сделанный на основе соевого белка, изобретенный клей намного дешевле аналогов и обладает лучшей клеящей (связывающей) способностью.

Следы самого большого паука обнаружены в Китае

Ископаемые самого большого в мире паука, который жил еще во времена динозавров и как, оказалось, стал жертвой вулканического пепла, были открыты недавно учеными. Останки паука, названного Nephila jurassica, были обнаружены в древнем вулканическом пепле во Внутренней Монголии, Китае. Пучки волокон похожих на шерсть, найденные на ногах насекомого свидетельствовали о том, что этот арахнид (паукообразный) возрастом 165 миллионов лет, является самым древним представителем известного вида пауков, плетущих самые большие сети, которые живут и в наши дни.

Рецепт специального клея ученым подсказали дикобразы