09/02/2014

Центром «NASA» опубліковано рентген знімок галактики «Альфа Центавра»

Експертамі американського національного управління повітроплавання і дослідження космосу опублікований рентген-знімок віддаленого від планети земля галактіческого пространства «Альфа Центавра», що знаходиться на відстані дванадцяти мільйонів років.

Представітелямі управління «NASA» зроблено заяву, що успішному формуванню даного знімка сприяла робота одночасно двадцяти телескопів з найпотужнішими технічними можливостями. Загальну картину експертам вдалося таки скласти тільки через десятиденний термін часу з щодобовим проведенням у телескопічних апаратів по кілька годин.

Главним результатом всіх робіт, виконаних фахівцями, став підтверджує цю велику, я б навіть сказав гігантську галактику знімок, зображає протяжність ряду центральних елементів до лівої крайової частини. Чим саме представляється дане утворення, дослідники лише припускають, заявляючи, що в найближчі роки будуть досліджувати цю галактику, так як вона викликає до себе величезний інтерес.

Самая близкая звезда к Земле