06/02/2014

NASA знайшов новий кратер на Марсі

Учение зняли за допомогою камери високої роздільної здатності, яка стоїть на зонді MRO, кратер, який на Марсі з'явився в 2010-2012гг.

Кратер розташований на 3,7 гр. північної широти, а також 53,4 гр. східної довготи по Марсу. Зонд знімав двічі дану ділянку поверхні планети за допомогою чорно-білої камери CTX, а саме в липні 2010 р., а також у травні 2012р. Кратера на першому знімку не було, на другому ж він з'явився. Побачивши його в 2012р., Вчені в 2013р. зняли його за допомогою камери HiRISE з високим дозволом.

По попередніми розрахунками фахівців, діаметр кратера має близько 30м. Передбачається, що з'явився він внаслідок падіння на поверхность планети певного комічного тіла.

С Червоною планетою за рік стикається приблизно 200 астероїдів, але вони в основному значно меншого розміру, ніж той, внаслідок зіткнення з яким виник даний кратер. Навколо кратера розкидані марсіанські породи блакитного кольору через те, що знаходяться під поверхнею планети, а також не пофарбовані в червоний відтінок. Породи розкидало в радіусі 15км від епіцентру, що пояснює високу енергію столкновенія.

MRO запущений був на орбіту ще в 2005р. Головна місія апарату в 2008 році закінчилася, але NASA роботу зонда все ж продовжило. На даний момент, крім зйомки поверхні Червоної планети, апарат бере участь безпосередньо в передачі сигналів з марсоходів на Землю. Цей інструмент дає можливість розглядати з висоти 300км об'єкти, чий діаметр становить не менше 30 сантіметров.

На Марсе обнаружен таинственный кратер

Группа американских ученых из аризонского института обнаружила на поверхности Марса еще один необычный кратер. Особенностью находки стала многоярусная структура. По мнению ученых, она образовалась в результате процессов промерзания жидкости. Внимательно изучив несколько фотоснимков, сделанных с помощью специального оборудования, ученые заключили, что на дне найденной ими воронки залегает громадный пласт льда. Именно из-за него

На Марсе обнаружен кратер, который до этого никто не видел

Ученые, занятые исследованием ландшафта красной планеты, показали снимок нового кратера, который сравнительно недавно возник на поверхности Марса. На снимке этой же местности за 2012 год, данный свежий кратер отсутствует, а фотография, которая была сделана MRO в 2014 году, демонстрирует новый кратер. Местоположение Марса в Солнечной Системе такое, что данная планета все время находится под ударом частей многочисленных астероидов

Марсоход "Opportunity" выбрался из кратера Виктория

Марсоход NASA Opportunity успешно выбрался из кратера Виктория, который он исследовал в течение почти года. Теперь он исследует область вокруг кратера, изучая скалы, выдолбленные, как полагают, из поверхности мощными метеоритными ударами.