11/01/2014

НАСА зафіксувала «руку Бога»

НАСА зняла в небі за допомогою спектроскопічного ядерного телескопа Array нове сузір'я або ж скупчення зірок, якому дали назву "Рука Бога". Зірки в дійсності виглядають, як відкрита долоня.

С червня 2012р. над Землею чергує NuStar, який збирає дані про чорні діри, а також інших небесних змінах. Одним з найостанніших знімків виявилася саме "Рука Бога". Це залишки мертвої зірки, яка розташована на відстані 17 тис. світло. років від Землі.

Діаметр мертвої зірки становить приблизно 19км, проте володіє при цьому чималому потужністю. Вона дає їй можливість виробляти навколо своєї осі приблизно 7 оборотів в секунду, викидаючи в хмару частинки, які залишилися від вибуху наднової.

В блакитному спектрі на знімку відзначений матеріал, який вивільнився під час вибуху зірки, а також був зафіксований камерами телескопа NuSTAR. У червоному і зеленому кольорі демонструються дані, які були отримані космічної рентгенівської обсерваторії Чандра.

Одной з основних загадок даного об'єкта криються в тому, взаємодіють між собою частинки пульсара і матеріал певним чином, внаслідок чого він виглядає на зразок руки, або ж у матерії така своя форма.

NuSTAR на земній орбіті працює, використовуючи для вивчення різних космічних об'єктів рентгенівський діапазон, а також недоступну до цього точність. Ц його ялиною досліджень виступають чорні дірки і нейтронні зірки, тобто об'єкти, які не можна побачити в осяжному діапазоні електромагнітного випромінювання
Стоіт нагадати, що в NASA нещодавно назвали чергову дату кінця світу. 5 лютого 2040г. - Це передбачувана дата кінця світу. За прогнозами, зіткнення із Землею астероїда призведе до загибелі мільйонів, але повного вимирання людства не відбудеться.

NASA обнаружило «Руку Бога» в далёком космосе