28/12/2013

Російськими космонавтами побитий рекорд перебування в космосі.

Не так давно російськими космонавтами, Олегом Котовим та Сергієм Рязанським був побитий рекорд з перебування в космічному просторі протягом восьми годин і семи хвилин. Про це з посиланням на офіційні дані, повідомили російські засоби масової інформації, відзначивши, що космонавти вийшли у простір в 17:00 за часом Москви, а закінчили своє перебування до години ночі.

В ході виходу космонавтами був демонтований моноблок «Сплеск», який використовувався для аналізу сейсмологічного ефекту енергетичних частинок в навколоземній сфері. Після демонтажу Котовим і Рязанським була розпочато встановлення моноблока на Ф-образні кріплення для того, щоб провести експеримент сейсмологічного прогнозу, пов'язаний з обробкою методу моніторингу. На закінчення всіх пророблених робіт космонавти повернулися на борт і знаходяться в чудовому настрої і нормальному фізичному стані.

Следует відзначити, що раніше рекорд перебування в космосі становив сім з половиною годин, а його монтажником був космонавт Олександр Місуркін. В даний час, рекорд світового рівня перебування в космічному просторі складає 9:00 і належить американським космонавтам.

Самая низкая температура на Земле зафиксирована в Антарктиде

На Земле зафиксирован температурный минусовой рекорд с 1983г. Специалисты отметили в Антарктиде температуру - 91,2 гр. по Цельсию, то есть в районе исследовательской японской станции "Купол Фудзи". Станция находится на высоте 3786м над уровнем моря, а также считается в Антарктиде самой высокогорной. Об этом сообщают СМИ, ссылаясь на издание The Sunday Times, Великобритания. Замеры сделаны специалистами Национального центра ледовых и снежных данных в США со спутника. Более ранний рекорд, то есть - 89,2 гр. по Цельсию, зарегистрировали тоже в Антарктиде в 1983г.

Наступивший год станет самым коротким за последние 50 лет