17/12/2013

Американські вчені назвали Китай батьківщиною домашніх кішок

Спеціалісти зі Сполучених Штатів вважають, що батьківщиною домашніх кішок виступає Китай, а ніяк не Єгипет. Наші домашні улюбленці багато років тому допомагали боротися жителям з дрібними гризунами. Досліджуючи останки тварин, які проживали на північному сході Китаю багато років тому в селі Цюаньхуцунь, було доведено, що своєрідні останки кішок часто знаходили біля древніх поселеній.

Поселеніе кішок знаходилося в залежності від їх харчування та інших сприятливих умов. Кішки їли в стародавні часи ту ж їжу, що людина, жили близько поселень людей і поступово приручалися.

Било відмічено, що число «важких» ізотопів в кістяних останках тварин залежить безпосередньо від того, ніж тварини харчувалися. Жителі Цюаньхуцунь були землеробами, які вирощували пшоно, саме тому воно було основною їх їжею.

Стоіт відзначити, що вченим вдалося виявити просо в останках мишей, але це було можливо тільки у випадку, коли зерна в їх організм потрапили разом з гризунами, які харчувалися злаками. На користь гіпотези приручення говорить також те, що фермери страждали від гризунів, які знищували їх просо, і внаслідок цього їм вигідно було приручити природних ворогів гризунів - кошек.

Следовательно, якщо кішки в Китаї не були приручені близько 5,3 тис. років тому, то, як мінімум, мешкали від людей в самій безпосередній близькості.

Можно сказати, що група Фіони Маршалл, яка представляє університет Вашингтона в Сент-Луїсі, вирішила кинути Єгипту виклик в якості батьківщини наших домашніх улюбленців, коли був вивчений ізотопний склад останків кішок. Останки кішок знаходять часто у поселень древніх людей, а їх одомашнення стає завжди предметом споров.

Китай запустил беспилотный космический корабль

Китай объявил об успешном запуске беспилотного космического корабля во вторник. Это очередной шаг на пути к созданию первой китайской космической станции к 2020 году. Корабль Шэньчжоу-8 стартовал в пустыни Гоби на севере Китая, как сообщило агентство новостей Синьхуа. На высоте 200 километров над Землей, корабль отделился от ракетоносителя Великий поход-2F. Корабль объединится с Тяньгун-1 или "Небесным чертогом", в течении следующих нескольких дней. Это станет первой в истории этой страны стыковкой модулей в космосе.

Китай и Россия в этом году начнут совместное исследование Марса

Совместно с Россией, Китай запустит свой первый марсианский зонд в октябре, после двухлетней задержки. Зонд Yinghuo-1 должен быть запущен в октябре 2009, совместно с российским Фобосом, с космодрома Байконур в Казахстане, но запуск был отсрочен.

В Китае начали разработку новых межконтинентальных баллистических ракет