07/11/2013

Вчені: мамонта клонувати неможливо

Експерт по мамонтової фауни Геннадій Боескоров заявив в ході оцінки досліджень мамонтеня Юкі, який був виявлений в 2009 році на півночі Якутії, що клонування цього стародавньої тварини поки не має можливості через відсутність живої клітини.

Геннадій Боескоров, старший науковий співробітник Інституту геології алмазів і благородних металів СО РАН, а також доктор геолого-мінералогічних наук пояснив, що «для організації повноцінного наукового процесу в першу чергу потрібна жива клітина, якої, як показали дослідження, в трупі Юкі немає».

В даний час дослідниками з усього світу ведуться роботи, спрямовані на розшифровку ДНК мамонта. Якщо результати виявляться успішними, в майбутньому фахівці спробують відтворити подобу клітини і вживити її ядро ??в клітку слона.

«З теоретичної точки зору це можливо, однак на практиці ще нікому в світі не вдавалося здійснити експеримент подібного роду, вимагає величезної кількості часу », - зазначив Боескоров.

YY0

Якутскіе дослідники представили на симпозіумі з палеонтології хребетних в США дві доповіді, у яких розповіли про свою роботу з вивчення туші мамонтенка Юкі. Зокрема мова йшла про процедуру вилучення головного мозку з останків тваринного і попередні результати досліджень викопного.

Тем не менше, доступ до доповідей поки закритий для громадськості. Альберт Протопопов, керівник відділу з вивчення мамонтової фауни Академії наук Якутії, кандидат біологічних наук, повідомив, що підсумки робіт будуть оприлюднені не раніше, ніж до 2016 году.

Ученые научились добывать электричество из растений

Впервые ученым из Стенфорда удалось получить небольшой электрический ток из клеток водорослей. Клетки вырабатывают электричество во время фотосинтеза. Ученые заявили, что это можно считать первым шагом к экологически чистому процессу создания биоэлектричества, который не будет загрязнять окружающую среду углекислым газом.

Самые таинственные и необъяснимые случаи исчезновения людей