07/11/2013

Новий вид динозавра відкритий в Юті

Останкі динозавра нового виду були виявлені в штаті Юта. Вчені вважають, що гігантський хижак з масивним черепом і величезними зубами, якого вони прозвали «кривавим королем», доводиться «двоюрідним дідусем» тиранозавру-рекс.

Новий ящір, довжина тіла якого досягала майже 7,5 метрів, був старший тираннозавра-рекс на 10 мільйонів років. Кістки стародавньої тварини були представлені публіці в Музеї природної історії Юти в Солт-Лейк-Сіті, а відомості про відкриття нового виду - у науковому виданні Plos One.

Находка, на думку вчених, поліпшить їх розуміння екосистему, в якій колись давно мешкав цей хижак.

Кості дінозавра обнаружілі співробітники Федерального бюро землекористування в східній частині Юти в 2009 році. За великі зуби хижака і його явне панівне становище серед інших хижаків вчені назвали його Lythronax argestes, тобто «кривавий король».

По оцінками експертів, вік «кривавого короля» становить приблизно 80 мільйонів років.

Палеонтологі припускають, що відкритий ними ящір був головним хижаком свого часу. Ці «королі» мешкали в пізній крейдяний період на великій території, яка простягалася від сучасної Мексики до Аляски, включаючи також деякі частини Юти.

В Бразилии обнаружены останки древнейшего динозавра.

Группа инженеров строителей во время закладки фундамента одного из высотных зданий, нашла большое количество останков ранее неизвестного научному миру динозавра. Эта уникальнейшая находка тут же привлекла внимание широкой общественности в научной сфере. Сейчас окаменелые останки динозавра направлены на глубокое исследовательское изучение в одну из крупнейших палеонтологических лабораторий Бразилии. По предварительному заключению