08/10/2013

Вчені: собаки здатні відчувати людські почуття

Ісследованія, проведені професором нейроекономіки Грегорі Бернсом з Університету Еморі в Атланті, довели, що собаки, подібно людям, здатні відчувати почуття, як повідомляє газета Тhe New York Times.

Аналіз даних магнітно-резонансного сканування собачого мозку дозволив професорові Бернсу встановити, що під час емоцій у наших братів менших активуються ті ж ділянки мозку, що і у людей.

Главной метою професора було зрозуміти, як працює мозок собаки і заглянути в думки цих тварин. Об'єктом вивчення став його ж пес Каллі, чорний тер'єра родом з Аппалачів.

Через кілька місяців досліджень з використанням МРТ, Бернс отримав цілу карту актівності мозку собакі, яка і допомогла йому визначити, які його ділянки задіяні у визначенні знайомих і не знайомих Калі собак і людей. На диво професора, ця ділянка, "хвостате ядро" (caudate nucleus), який знаходиться між стовбуром мозку і його корою, однаковим виявився як для собак, так і для людини.

У людей хвостате ядро, що містить безліч дофамінових рецепторів, чільну роль грає у визначенні речей, що приносять задоволення - любов, гроші, смачна їжа. У собак дану ділянку активізується, реагуючи на їжу, а також на запах знайомої людини.

Между тим, дослідник не зовсім впевнений, що даний факт доводить наявність собачої любові, але ясно одне: вигляд і запах знайомої людини у наших вихованців викликає позитивні емоції - що вказує на присутність функціональної гомології людей і собак.

Способность тваринного відчувати такі позитивні емоції, як наприклад, любов і прихильність, означає, що у собак рівень чутливості порівняти з рівнем чутливості дитини.

Ето відкриття, як зазначив професор Бернс, має повністю змінити ставлення до собак, що є в даний час власністю хозяіна.

Вынюхивать рак молочных желез научили ученые собак

Онкологи в результате много численных исследований утверждают, что раковые клетки груди обладают специфическим запахом, который могут уловить собаки. В результате было проведено исследование. Совместно с кинологами двух немецких овчарок шесть месяцев обучали различать запах рака. Женщины участвующие в испытании, прикладывали бинты к груди, и после этого собаки должны были найти участниц с этим страшным недугом.

Ученые узнали, что произойдет с собакой на Марсе

Ученые в исследовании марса утверждают, что жизнь на Марсе очень изменит первых переселенцев. Как правило первыми жителями планеты Марс будут собаки. Заглянув в истории космонавтики и покорения космоса, мы видим что первыми космонавтами были наши четвероногие друзья. Много собак погибло после путешествия в космос, но есть и выжившие. Которые выдержали это не легкое испытание и в последствии уже на земле произвели здоровое потомство.

В каком цвете видят мир животные