28/08/2013

В Італії розкопали скелет мамонта віком 1 млн років

Італьянскіе палеонтологи з Університету Перуджа в ході наукової експедиції під керівництвом Марко Черінь (Marco Cherin) виявили скелет мамонта, повідомляє місцеве видання The Local з посиланням на Il Messaggero. Вік знахідки імовірно складає 1 мільйон років. Палеонтологи проводили розкопки в центральних областях адміністративного регіону Італії - Умбрії.

Еті території широко відомі світу своїми цінними археологічними знахідками. Вчені виявили там всього більше 200 скелетів таких тварин, як зубри, гепарди і бегемоти за весь час досліджень.

Скелет розкопали ще кілька тижнів тому, але, як повідомив Марко Черінь, який керував розкопками, тільки недавно останкі стародавнього жівотного вдалося витягти з землі повністю. У пошуковий загін увійшли студенти факультету геології та природничих наук університету Перуджа, адміністративного центру Умбрії.

Ранее в цьому році Ляховський острови, розташовані на півдні Новосибірського архіпелагу також стали місцем сенсаційної знахідки. Співробітники Північно-Східного федерального університету (СВФУ) спільно з представниками РГТ виявили там останки дорослої самки мамонта з ідеально збереженими м'якими тканинами тела.

В окрестностях Парижа обнаружен скелет мамонта

Археологи совершили редкую для Франции находку в окрестностях ее столицы. Как сообщили сотрудники Национального института превентивной археологии (INRAP), у берегов реки Марна в одном из карьеров был обнаружен хорошо сохранившийся скелет покрытого шерстью мамонта (Mammuthus primigenius). Животные этого вида являлись одними из крупнейших млекопитающих, обитавших когда-либо на земле. Возраст находки, по предварительным оценкам специалистов, составляет до 200 тысяч лет.

Учеными создан первый энергонезависимый скелет человека