14/08/2009

На пляжі графства Санта-Круз знайдені останки стародавнього зубастого кита

Команда дослідників зайнялася вивченням півтонів шматка пісковика, оголивши останки стародавнього зубастого кита, що жив у часи, коли неглибокий океан покривав більшу частину регіону, а підводний світ був зовсім не таким, як зараз.

По вимогу палеонтологів точне місце розкопок не розкривається, щоб уберегти історично цінний ділянка графства від навали любителів покопатися в землі в пошуках стародавніх копалин.

Предположітельно, знайдені останки належать 2-х-3-х метровому тварині. До цього моменту поблизу вже знаходили останки кита такого ж віку (близько 5 мільйонів років), але він, як вважають, харчувався суто рослинною їжею, на відміну від знайденого хижого хижака.

Хотя досить легко знайти кітовие кості уздовж затоки Монтерей, розмір непошкодженою частини скелета тварини, за словами палеонтологів, незвичайний і може пролити більше світла на морську флору і фауну тих часів.

Но, перш за все, необхідно ідентифікувати різновид знайденого маленького зубастого кита. Блок піщанику містить, принаймні, частина черепа і кілька хребців, а цього достатньо, щоб визначити різновид.

На сьогоднішній день китів, що жили 5 мільйонів років тому і мають зуби, не існує. У число їхніх нащадків, проте, входять сучасний дельфін, кит-косатка, морська свиня і звичайна грінда (чорний дельфін).

Древніе кити, як вважають, харчувалися рибою, кальмарами і іноді морськими ссавцями.

Возраст нещодавно виявленого тваринного відповідає віку піщанику, в якому були знайдені скам'янілості. А сам камінь датується кінцем міоценової, початком пліоценової епохи. Ви завжди можете скачать новинний інформер і бути в курсі всіх світових новин.

Орігінал (на англ. Мовою): Santacruzsentinel.com