24/07/2013

Дельфіни звертаються один до одного по імені

Шотландскіе біологи встановили, що дельфіни є єдиним, крім людей, видом ссавців, який при спілкуванні звертається один до одного по імені, повідомляє німецький журнал Focus. Відомості вчених описані в статті, опублікованій в науковому виданні Proceedings of the National Academy of Sciences.

Ісследователі Стефані Кінг і Вінсент Дженік з Університету Сент-Ендрюс, що спостерігали протягом кількох років за різними групами дельфінів-афалін, що мешкають біля східного узбережжя Шотландії, ясували, що кожен дельфін носіт власне унікальне ім'я - характерний свист, названий вченими свист-підпис, який тварини вчать в ранньому дитинстві. Дельфіни, як припускають фахівці, використовують його з метою самоідентифікації, зустрічаючись з дельфінами з інших груп. Це дуже схоже, як зазначає видання, на процес знайомства людей.

В ході роботи вчені за допомогою спеціальних пристроїв відтворювали різні звуки - і свисти-підписи тих дельфінів, за якими велося спостереження, та інші свисти, які ставлення до групи піддослідних тварин не мали. В результаті було з'ясовано, що дельфін відгукувався на такий свист і відповідав на нього точно таким же свистом тільки тоді, коли він був його власним свистом-подпісью.

Частое использование мобильного телефона – причина появления прыщей

Причиной возникновения на коже лица и шеи угрей и прыщей может являться слишком частое использование мобильного телефона. С таким заявлением выступил дерматолог из США Джастин Мэдсон, практикующий в дерматологической клинике в штате Небраска. Длительный контакт беспроводного устройства с кожей лица, как объясняет специалист, приводит к закупорке пор, в результате чего там накапливается жир. Ввиду того, что поверхность аппарата, как и дыхание пользователя теплое, создается благоприятная для размножения различных патогенных

Разработана уникальная система обнаружения утечек в космических кораблях.

В космосе огромное количество крошечных метеоров и космического мусора, несущих угрозу космическим аппаратам. Маленькая частица, диаметром пару миллиметров может, например, разнести алюминиевую обшивку Международной Космической Станции, которая крутится над нашими головами на высоте 220 миль (354 километров).

Ученые «подслушали» инопланетян в 36 км над землей