14/05/2013

Центр Землі несинхронізованому

Новое дослідження Австралійського національного університету показало, що центр Землі несинхронізованому з рештою планетою, часто прискорюючись і вповільнюючись.

Доцент Харві Ткалчік разом зі своєю командою, виміряв швидкість внутреннего ядра Землі за останні 50 років за допомогою дублікатів землетрусів.

Оказалось, що швидкості обертання ядра і мантії (внутрішній шар, що залягає під корою) планети не тільки відрізняються один від одного, але і можуть варіюватися.

"Це перше експериментальне свідчення того, що внутрішнє ядро ??може змінюватися швидкість обертання", - сказав він.

"Ми виявили, що в порівнянні з мантією, внутрішнє ядро ??оберталося швидше в 1970-х і 1990-х, але сповільнилося в 1980-х. При цьому найбільше прискорення відбулося в останні кілька років ".

Новий метод розрахунку заснований на дублікатах землетрусів - практично ідентичних землетрусах, що відбуваються з перервою від декількох тижнів до 30-40 років.

"Дивно бачити, що навіть через 10, 20 або 30 років ці землетруси настільки схожі один на одного. Але кожна пара має невеликі відмінності, обумовлені внутрішнім ядром. На основі цих невеликих відмінностей ми реконструювали історію обертання ядра за останні 50 років ", - повідомили вчені.

Новий метод дозволить зрозуміти роль внутрішнього ядра у створенні магнітного поля Землі, яке служить в якості захисту від космічної радіації.

Орігінал (на англ. Мовою): Phys.org

Ядро Земли оказалось богато водородом, серой и кремнием

Российские геофизики совместно с японскими сделали следующий вывод: ядро Земли обогащено водородом, серой, а также кремнием. В основном ядро нашей планеты состоит из железа, при этом основными кандидатами на наиболее легкие элементы в самом центре являются именно указанные составляющие. Относительно причин, которые стали основанием для подобного вывода, специалисты в данном вопросе опирались на информацию, которая

Ученые создадут модель земного ядра

Группа международных ученых планирует смоделировать ядро Земли. В земном ядре материя находится под давлением трех с половиной атмосфер, а температура ядра составляет около десяти тысяч градусов по шкале Цельсия. Смоделировав ядро, ученые смогут понять, как ведут себя разные земные материалы при упомянутых показателях температуры и давления. Чтобы понять, как выглядит ядро планеты на глубине двух с половиной тысяч километров, ученые-физики воспользуются возможностями европейского синхротрона.

Химический состав марсианской атмосферы мог навсегда измениться (3 фото)