30/04/2013

Вчені виявили саме маленьке волохате комаха

Tinkerbella nana - новий вигляд маленької літаючої феї, мушки з тонкими облямованими бахромою крильцями, названої на честь феї Дінь-Дінь з «Пітера Пена», вразив вчених своїм мікроскопічним розміром.

Летающіе феї є різновидом паразитичних ос і живуть, як правило, в яйцях і личинках інших комах. Це огидний спосіб життя, проте він робить мушок корисними для фермерів, які використовують їх для того, щоб контролювати діяльність комах-вредітелей.

Большінство мушок, включаючи Kikiki huna, гавайська вигляд, володіють разюче маленькими розмірами. Так, довжина комахи становить 0.13 міліметрів, а діаметр його - не більше грифеля олівця. Через це мушок дуже складно знайти, але група дослідників під керівництвом Джона Хабера (John Huber) з організації Природних ресурсів Канади (Natural Resources Canada) наполегливо шукала комах в яйцях комах, грунті і на рослинах у Алахуела, провінції Коста-Рікі.

Там вони знайшли кілька представників виду T. Nana, кожен з яких сягав не більше 250 мікрометрів в довжину. Один мікрометр це тисячна міліметра.

Под мікроскопом можна розгледіти будова маленьких мушок. Особливо цікаво будова їх довгих крилець з волосками у вигляді бахроми по краях. Форма крил, можливо, помогает насекомим зменшувати турбулентність і чинити опір вітру під час польоту. Ця особливість будови дозволяє їм робити до 100 помахів в секунду.

Ісследователі ще не знають, наскільки маленькими можуть бути комахи, так як їм поки не відомо, на якій стадії розвитку перебувай мушки на момент виявлення, повідомив Хабер.

"Якщо ми ще не знайшли, то вже дуже близькі до відкриття самих маленьких комах у світі», - зазначив дослідник в повідомленні. Дослідники опублікували свої відомості в журналі Journal of Hymenoptera Research.

Орігінал (на англ. Мовою): Livescience.com Переклад: М. Гончар

Люди обладают шестым чувством

Это чувство известно под названием экстрасенсорного восприятия или предчувствия будущих событий. Ученые продемонстрировали, что человек действительно обладает шестым чувством. Способностью чувствовать магнитные поля. Тесты показали, что человек обладает таким же внутренним чувством земных магнитных полей, как и животные. Поместив белок из сетчатки глаза человека в глаза плодовой мушки, исследователи заметили, что насекомое продолжало выбирать траекторию полета так же, как если бы ее глаза оставались не измененными.

Плодовые мушки способны обнаруживать тяжелый водород

Новый анализ, проведенный исследователями Греции и США, выявил, что такие насекомые, как плодовые мушки могут делать различие между нормальными и тяжелыми изотопами водорода, что прибавляет значимость новой теории о том, как действует чувство обоняния

Теория ученых о половом отборе была ошибочной

В середине прошлого века генетик Ангус Бейтман провел исследование, результаты которого показали, что у мужских особей плодовой мушки дрозофилы имеется эволюционное преимущество, так как они спариваются с разными самками, тогда как женские особи так не поступают. Выводы, сделанные ученым, легли в основу эволюционной биологии. Но в последние десятилетия находится все больше фактов, опровергающих его тезисы. Американские ученые повторили тот же самый эксперимент и использовали те же самые методы, что и Бейтман.