18/04/2013

Голландці готуються до переселення на Марс

Голландская організація Mars One повідомила про те, що розпочне незабаром відбір добровольців для створення колонії переселенців на Червоній планеті.

Заокеанскіе землі і незвідані континенти завжди манили до себе людей. Жага відкриттів і пригод допомагала долати перешкоди і небезпеки.

Поетому не дивно, що в Mars One стали надходити заяви від добровольців, навіть не дивлячись на попередження організації про те, що мандрівники більше не повернуться на Землю.

Отбірать добровольців будуть згідно досить жорстким критеріям. Кандидати повинні бути неодмінно людьми, які легко пристосовуються до нових умов, сильними, стійкими і що важливо винахідливими, а також добре працюють в одній команді. Всі етапи проекта заселення Марса - від вибору учасників, до їхнього польоту і приземлення на планеті - будуть показані в рамках формату реаліті-шоу.

Бас Лансдорп, один із засновників Mars One, пояснив агентству Бі-бі-сі, чому колоністи ніколи не зможуть вже повернутися на Землю.

Длітельность польоту до Марса складе сім-вісім місяців. Пасажири космічного апарату за цей час встигнуть втратити значну частину своєї м'язової і кісткової маси. Добровольці виявляться потім на Марсі, гравітаційне поле якого в кілька разів слабкіше, ніж на Землі. Даний фактор також відіб'ється на фізичному стані переселенців, це означає, що пристосуватися знову до сили земної гравітації вони просто не зможуть.

Прошедшіх відбір кандидатів буде очікувати фізична і психологічна підготовка. Організатори проекту на всіх його етапах будуть використовувати вже існуючу технологію.

Солнечние панелі будуть забезпечувати енергетичні потреби марсіанської колонії, вода буде добуватися на Марсі, а також перероблятися для вторинного користування. Колоністи зможуть самі вирощувати собі їжу. У них також буде певний запас продовольства на екстрений випадок.

Дополнітельние запаси провізії будуть надходити разом з новими колоністами, які за планом повинні будуть в колонію прибувати один раз на два года.

Изображения "живого" Марса представил американский инженер

Инженер и программист Кевин Джилл из США продемонстрировал, как из космоса мог выглядеть Марс в прошлом, если бы на планете существовала жизнь. С результатами симуляции можно ознакомиться в блоге инженера, а краткие комментарии к ним передает Universe Today. Трехмерная модель Джилла основана на данных о топографии Марса, которые были получены зондом "Mars Reconnaissance Orbiter". Вышедший еще в 2006 году на орбиту красной планеты, этот космический аппарат составил карту всех возвышений ее поверхности с высоким

Самый большой вулкан в Солнечной системе фото

Mars Orbiter — индийская автоматическая межпланетная станция — прислал с Марса снимки Олимпа, самого большого вулкана нашей Солнечной системы, и Долины Маринера, крупнейшего каньона. Чтобы оценить размеры вулкана, достаточно представить, что он в три раза выше Эвереста, а по площади сопоставим со штатом Аризона. Олимп расположен в западном полушарии Марса и насчитывает 624 километр

NASA откладывает полет на Марс до 2011 года

NASA придется задержать запуск крупнейшего роботизированного марсианского проекта, стоимость которого может выйти за рамки бюджета на несколько сот миллионов долларов.