27/02/2013

Інопланетне життя може існувати навколо мертвих зірок

Учение вважають, що на планетах, розташованих навколо білих карликів, знайти ознаки життя реальніше, ніж навколо яких інших зірок. Цілком можливо, що вмираючі або віджилі свій термін зірки теж можуть мати з теоретичної точки зору на своїй орбіті екзопланети з досить розвиненою позаземним життям.

Такіе припущення висунули вчені з Гарвард-Смітсонівського центру астрофізики (CFA), найбільшої в світі астрофізичної організації.

В разі якщо ця теорія виявиться вірною, і життя насправді існує, вона буде виявлена ??вже протягом найближчих десятиліть. Висновок грунтується на відомостях нового теоретичного дослідження, в якому були вивчені обертаються навколо білих карликів планети схожі на Землю.

Астрофізікі в ході наукової роботи з'ясували, що якщо планета обертається навколо белого карліка, то в її атмосфері виявити кисень шансів більше, ніж в атмосфері землеподобной екзопланети, що обертається навколо зірки схожою з нашим Сонцем.

"Бажаючи знайти сліди неземного біологічного життя, першими ми повинні вивчати саме білих карликів. Тоді ймовірність виявити жилі екзоміри у нас буде більше ", - Заявив теоретик з Гарвард-Смітсонівського центру астрофізики та директор дослідницького інституту в Берклі Аві Льоб.

Когда зірка подібна до нашого Сонця гине, вона викидає в навколишній простір масу різних речовин і елементів і перетворюється на білого карлика, скидаючи свої зовнішні шари. Серед цих елементів присутні і будівельні блоки для біологічного життя.

Белий карлик, як правило, повільно охолоджуючись, зникає протягом дуже довгого часу, але він може в той же час досить довго зберігати високу температуру, щоб нагрівати протягом мільярдів років сусідні світи до комфортної для життя температури.

На экзопланете впервые обнаружены признаки жизни

Космический телескоп Хаббл впервые обнаружил органическую молекулу в атмосфере планеты, вращающейся вокруг звезды за пределами Солнечной системы. Это серьезное открытие является очень важным шагом в поиске признаков жизни на экзопланетах.

Телескоп "Кеплер" обнаружил три потенциально обитаемые экзопланеты

Новые данные, полученные с телескопа "Кеплер", позволили американским астрономам обнаружить в созвездии Лиры – небольшом созвездии северного полушария – три экзопланеты, на которых может существовать жизнь. В научном центре Эймса (Калифорния) сообщили, что черты, по крайней мере, двух объектов очень схожи с Землей. "Речь идет, в частности, о планетах "Кеплер-62ф" и "Кеплер-62e", - пояснил представитель центра. - Первая превышает габариты Земли в 1,4 раза, тогда как вторая, более крупная, превосходит в 1,6 раза нашу планету".

Далёкая планета исчезает прямо на глазах