11/02/2013

Почалися випробування марсіанського зонда Maven

Завершів збірку марсіанського орбітального зонда НАСА Maven (Mars Atmosphere and Volatile EvolutioN), фахівці компанії Lockheed Martin перейшли до наземних випробувань. Запуск зонда планують здійснити в листопаді, як повідомляє НАСА.

На протягом наступних кількох місяців апарат буде випробуваний на стійкість до вібрації, екстремально високим і екстремально низьких температур, умовами вакууму, перевантажень, а також космічної радіації.

Ожідается, що на початку серпня поточного року зонд з цехів Lockheed Martin буде відправлений у косміческій центр НАСА ім. Кеннеді, де пройде завершальний етап підготовки до запуску.

Одобренний НАСА в жовтні 2010 року Maven призначено для з'ясування причин, втрати Марсом більшої частини своєї атмосфери. Вченими давно встановлено, що Марс володів в минулому більш щільною атмосферою, яка допускала наявність рідкої води на поверхні Червоної планети.

Зонд Maven виконає точні наукові вимірювання швидкості втрати атмосфери на сьогоднішній день, що дозволить визначити вченим, яка роль цієї втрати в зміні клімату Марса, і заглянути в його далеке прошлое.

YY0