30/01/2013

Запуск Іраном мавпи в космос стурбував американців

Сообщеніе про запуск Іраном мавпи в космос в понеділок, викликало тривогу американської влади, які вважають, що ця технологія може використовуватися Іраном для збільшення дальності доставки їх озброєнь.

Как повідомляють іранські ЗМІ, косміческое агентство цієї країни запустило мавпу і успішно повернуло її на Землю за допомогою створеної ними ракети Кавошгар-5. Цей запуск, хоча і непідтверджений західними засобами відстеження польотів, стурбував американців тим, що подібні ракети можуть використовуватися для ураження цілей на інших континентах.

Западние вчені не поспішають погоджуватися з владою, заявляючи, що навіть якщо цей запуск відбувся, це мало чим допоможе в розвитку військових технологій Ірану.

Дело в тому, що біокапсула, яку використовував Іран, при поверненні з висоти в 120 км, проходила через атмосферу зі швидкістю, яка значно менше, ніж швидкість міжконтинентальних балістичних ракет (МБР). Як пише Лаура Грего: "боєголовка вимагає обшивки, яка витримує температуру в 40 разів вище, ніж та, якої зазнала Пішгам".

Представітелі космічного агентства цієї країни заявили, що успішний запуск мавпи проторує шлях для відправки людини в космос до 2020 року і на Місяць до 2025 году.

Орігінал (на англ. Мовою): Space.com