18/01/2013

Росія відправить міжпланетну станцію на Місяць в 2015 році

Россійское космічне агентство Роскосмос оголосило про те, що наша країна знову почне дослідження Місяця після сорокарічного перерви. Відновлення російської програми дослідження Місяця відбудеться в 2015 році, коли будуть відправлені по меншою міри чотири автоматичних станції. На додаток до цього, планується відправити команду російських космонавтів на Місяць не пізніше 2030 року.

Новие місії на Марс будуть розроблятися і стартувати з нового космічного центру під назвою Східний космодром. Цей косміческій центр, вартість якого оцінюється в 1 мільярд доларів, зараз будується на Далекому Сході Росії, в Амурській області.

Начало цим планам буде покладено в 2015, коли буде запущений автоматичний зонд Луна-Глоб вагою в 1,2 тонни. Ця автоматична станція збере зразки води і грунту, які будуть повернуті на Землю.

Как повідомляє глава Роскосмосу Володимир Поповкін, місячні місії почнуться з цього маленького кроку і будуть розвиватися далі. "З цього ми почнемо наше дослідження Місяця", - повідомив він журналістам.

Орігінал (на англ. Мовою): Sciencerecorder.com

«Союз» доставила спутники «Galileo» на назначенную орбиту

22 августа с космодрома Куру во Французской Гвиане стартовала российская ракета-носитель «Союз». Она должна была доставить на орбиту нашей планеты новые европейские спутники «Galileo», с чем вполне успешно справилась. На днях было объявлено, что они были доставлены на назначенную орбиту. Роскосмос, сообщил, что что доставка спутников прошла успешна, а анализ телеметрической информации не вызвал претензий к работе бортовой

Россия запустила проект для защиты от космических нападений

По заявлению вице-премьера российского совета федерации Дмитрия Рогозина, государственная корпорация «Роскосмос» уже в четвертом квартале текущего года запустит в реализацию новый проект по защите земли от космических нападений. Со слов господина Рогозина, группа компаний «Роскосмос» сконцентрировала девяносто процентов активов ракетно-космической индустрии, благодаря чему, ей удалось достичь уровня развития,

След США в крушении Фобос-грунта

Россия во вторник заявила, что неполадки на Фобос-грунте могли быть вызваны излучением радиолокаторов США. "Есть такая теория", - сказал Юрий Коптев, глава научного комитета государственной компании Российские Технологии. "Для проверки, технологический блок, схожий с тем, который применялся на Фобос-грунте, будет подвергнут воздействию радиации от возможного неумышленного источника: американских радаров", - сказал Коптев, некогда возглавлявший российское космическое агентство Роскосмос.