27/12/2012

Хмара газу засвітиться в 100 разів яскравіше Сонця в центрі Галактики

В нашій Галактиці в 2013 році може засяяти нова зірка, яку з Землі можна буде побачити в інфрачервоному діапазоні.

Расположенное в центрі Галактики невелике газова хмара G2, засвітиться яскравіше Сонця в 100 разів після того, як зустрітися з чорною дірою Sgr A.

Астрономи виявили ще навесні минулого року мала хмара газу, яке з величезною швидкістю рухається до надмасивної чорної діри. Одні вчені припускають, що в хмарі міститься тусклая звезда, тоді як інші - повністю заперечують цю можливість.

Облако наблизиться влітку 2013 року до Sgr A *, після чого загине. Це дозволить дослідникам простежити за всіма фізичними процесами, які керують життям сверхмассівних чорних дир подібних Sgr A *.

Спеціалісти з Технологічного інституту Токіо за допомогою тривимірної моделі спробували передбачити наслідки цієї «зустрічі». Астрофізики спостерігали за процесами, від яких залежали зміни в яскравості газової хмари в момент наближення до чорної діри.

Группа дослідників під керівництвом Сайто Такаюкі повідомила, що зближення з чорною дірою хмари призведе до того, що G2 перетвориться на тонку смужку з газу. Щільність хмари зросте в кілька разів, а температура збільшиться до декількох тисяч градусів Кельвіна на увазі потужних приливних сил.

Такім чином, яскравість даного хмари в літні місяці 2013 року в інфрачервоному діапазоні досягне свого пікового значення і значно перевищить сумарну яскравість Сонця майже в 100 разів. Газова хмара можна буде побачити за допомогою встановлених на Землі інфрачервоних телескопів, що дозволить детально вивчити его.

Интригующий снимок Lupus 4

Словно темное облако, заслоняющее собой звезды, выглядит мрачное скопление пыли и газа в Lupus 4. Плотное, напоминающее паука скопление, это место, где возможно рождение новые звезды. Потрясающий снимок был сделан, камерой широкоугольной Wide Field Imager, которая установлена в обсерватории ESO на телескопе MPG/ESO. Расстояние в четыреста километров отделят от Земли это облако, находится которое на границе двух созвездий

Черная дыра в центре Галактики "съест" облако газа за 7 лет

По данным ученых образовавшийся в центре нашей галактики черная дыра съест ближайшее к ней облако газа к сентябрю следующего года, и продлиться этот процесс около 7 лет, информирует Astrophysical Journal. В 2011 году астрономы Института внеземной физики из Общества Макса Планка, во главе с Райнхардом Гензель обнаружили облако горячего газа средней величины, которое со стремительной скоростью направляется к гигантской черной дыре Sgr A*, находящейся в центре

Тайна расположенного в центре Млечного Пути объекта раскрыта

Американские специалисты выяснили, что облако G2, пережившее «свидание» с черной дырой, вероятнее всего, является двойной звездой, переживающей процесс слияния. Водородное облако привлекло к себе внимание еще в конце минувшего года, когда вплотную приблизилось к мощнейшему источнику радиоизлучения Стрелец А*, который обнаружен в самом центре нашей галактики и, вероятнее всего, является черной сверхмассивной дырой.