17/10/2012

Археологи зробили унікальну знахідку на заході Мексики

Необичную знахідку зробили мексиканські археологи на території штату Наяріт. Ними було виявлено 12 поховань віком приблизно тисяча років. Але старовинне кладовище унікально не своїм віком, а матеріалом, який давнє населення нинішньої Мексики використовувало для облаштування гробниць.

Стени і стать стародавніх склепів з виявленими в них людськими останками, акуратно викладені базальтовими каменями. Згідно з відомостями співробітників центру Національного інституту антропології та історії, перш в західному регіоні Мексики гробниць, створених з подібного матеріалу, археологи ніколи ще не знаходили. У цих місцях раніше дослідникам зустрічалися поховання з прахом людей, поміщеним у глиняні урни, або ж в печерах.

Все гробниці, викладені з близько 8 базальтових брил, піддалися в далекому минулому впливу високої температури, вважають дослідники. В одному зі склепів було знайдено три виточених з каменю фігурки жінок, розмір яких складає від 20 до 30 см.

Загадочние могили зустрілися археологам на маршруті будівництва швидкісної автостради Хала - Пуерто-Вальярта, на глибині 40 см. Кладовище розташовувалося біля самого підніжжя вулкана Себоруко, висота його становить 2,2 тис. метрів над рівнем моря. Останній сильний ізверженіе вулкана сталося в 1000 році. Розпечені продукти вулканічної активності тоді «накрили» величезні території. Вчені думають, що цим і пояснюється «вплив високої температури» на останки людей, виявлених у могилах.

Антропологі в даний час зайняті вивченням людських останків, знайдених в гробницях. Вони належать, імовірно, одному з племен, яке входило до групи народів науа. Як вважають археологи, незвичайні поховання могли бути зроблені в Наяр плем'ям, які займалися на заході сучасної Мексики торгівлею.

І хоча вчені вже висунули кілька первинних гіпотез щодо творців поховання, вони не можуть сказати поки, чому гробниці викладені були саме з базальту. Також не встановлена ??причина розташування могили біля підніжжя вулкана, виявляв у далекому минулому підвищену актівность.

Самые высокие вулканы мира

Охос-дель-Саладо – самый высокий вулкан в мире на сегодняшний день. Его высота достигает 6 893 метра. Данный вулкан находится на границе двух государств: Чили и Аргентины, но принадлежит Чили. Примечательно, что в кратере вулкана расположено самое высокое озеро. Примечательно, что самый высокий вулкан никогда не извергался. За всю историю наблюдений не было зафиксировано ни одного его извержения, за исключением небольших выбросов

Спутник НАСА наблюдал извержение вулкана в Сибири

Все было спокойно на российском полуострове Камчатка, когда спутник НАСА "Terra" пролетал над ним 6 октября в полдень по местному времени. Или только так казалось. В действительности, под землей кипела расплавленная лава, готовая вырваться наверх и разлиться стремительным потоком. Так, в течение нескольких минут, началось извержение вулкана Шивелуч, одного из крупнейших вулканов Камчатки и самого северного действующего вулкана.

Череп древнего носорога обнаружен в вулканической породе

Несмотря на то, что извержение вулкана обладает разрушительными последствиями для окружающего его ландшафта, порой стихийное бедствие может сохранить следы прошлого. Ярким примером подобной "консервации" является череп носорога доисторических времен, хранившийся в толще вулканической породы около 9,2 миллиона лет. В сведениях опубликованных в журнале PLOS ONE, группа учёных из Бельгии, Франции и Турции сообщает, что череп, обнаруженный ими в Каппадокии принадлежал особи Ceratotherium neumayri.