27/09/2012

Відкрита російськими астрономами комета стане однією з найяскравіших комет в історії людства

Астрономи відкрили нову комету, яка, за їх прогнозами, неймовірно яскраво проявиться на нашому небі у другій половині 2013 року. Ця комета, нещодавно відкрита російськими астрономами, може стати одним з найяскравіших об'єктів на небосхилі, коли вона наблизитися до Землі в наступному році.

В зараз, вона являє собою крихітну точку позаду Юпітера. Комета була відкрита 21 вересня Віталієм Невським і Артемом Новиченко з Міжнародної науково-оптичної мережі в Росії. Їх відкриття було підтверджено у вівторок Міжнародним астрономічним союзом.

По розрахунками астрономів, ця комета, з близько-параболічної орбітою, прямує прямо до Сонця і найближче підійде до нього 28-29 листопада 2013 року.

Жар від сонячного світіння випарує ледяной поверхневий шар комети, вивільнивши знаходиться всередині пил, що сильно посилить світіння хвоста.

Когда комета підійде дуже близько до Сонця, то своїм світінням цілком може затьмарити повний Місяць.

Орбіта цієї комети, свідчить про її походження з хмари Оорта, віддаленого кільця крижаних об'єктів, що оточує нашу сонячну систему.

Новая комета отримала назву C/2012 S1 (ISON). Російські астрономи виявили її на знімках, зроблених за допомогою 0,4 метрового відбивача.

Во час знаходження у близькому до Сонця точці своєї орбіти (перигелій), 28 листопада 2013 року, її яскравість може скласти -16, що значно перевищує яскравість повного Місяця. Якщо цей прогноз правильний, то ISON стане однією з найяскравіших комет в історії людства, набагато перевищивши за цим показником комету Хейла-Боппа 1997 року, а також досить імовірно і комету Pan-STARRS (C/2011 L4), яка найближче підійде до Сонця в березні 2013 року.

В даний час ISON можна бачити в північно-західному куті сузір'я раку. Яскравість +18 ще не дозволяє побачити її неозброєним оком, але в найближчі місяці вона почне ставати все яскравіше і яскравіше, дозволяючи побачити себе навіть астрономам-любітелям.

Орігінал (на англ. Мовою): Astronomynow.com

РАН рассказала об угрозах приближающегося к Земле астероида

Заместитель руководителя аналитического отдела РАН физики и эволюции сделал экстренное заявление. Он сообщил о приближении к земле опасного астероида, движущегося с огромной скоростью. Эксперт также отметил, что по предварительному расчёту высококвалифицированных специалистов, астроид пройдет мимо земли. Согласно статистической информации, собранной специалистами аналитической лаборатории

Комету Holmes можно увидеть без телескопа!

На этой неделе можно наблюдать самую настоящую комету невооруженным глазом! На прошлой неделе очень тусклая и далекая комета Holmes (17P/Holmes) внезапно вспыхнула и стала ярче в миллион раз в течение всего нескольких часов. Комета раздулась и изменилась в цвете, приведя в восторг наблюдателей по всему миру.

Первый в мире крокодил-инвалид с искусственным хвостом