12/02/2009

Землі загрожують "темні" комети?

Подавляющее більшість виявлених донині космічних об'єктів представляють собою скелясті астероїди. Комети і астероїди, які становлять небезпеку для Землі, знаходяться під пильним наглядом, завдяки Міжнародної наглядової програмі Spaceguard.

Однако астрономи з Великобританії стверджують, що багато комети можуть залишатися непоміченими. За певних обставин може статися так, що ці темні, недіючі комети можуть стати смертельно небезпечною і невидимою загрозою для Землі.

Учение припустили, що періодичне пересеченіе Сонячною системою галактичної плоскості підштовхує комети в нашому напрямку. І, схоже, що ці періодичні кометні дощі співвідносяться з датами виникнення древніх кратерів, знайдених на Землі. А це передбачає, що більшість космічних об'єктів, що врізалися в минулому в нашу Планету, було кометами, а не астероїдами.

Брітанскіе астрономи попереджають, що деякі з цих комет можуть все ще носитися по Сонячній системі. При існуючих темпах появи яскравих комет в межах Сонячної системи, їх має бути приблизно 3000. На сьогоднішній день їх відомо лише 25. Ймовірно, ми їх просто не бачимо просто тому що вони занадто темние.

Такіе темні комети - явище не нове. Комета темніє, коли відображає світло водяний лід випаровується, залишаючи після себе органічну кірку, яка відображає дуже мало світла.

Напрімер, в 1983 році комета Ірасему-Аракі-Алькока (IRAS-Araki-Alcock) пролетіла повз Землю на відстані 5 мільйонів кілометрів, що є найближчим відстанню, на яке наближалася будь відома комета протягом 200 років. Її помітили лише за два тижні до наближення до Землі на найменшу відстань. Лише 1 відсоток її поверхні був активним, решту її частину покривали дуже темні плями, що не відображають світло.

Однако деякі вчені ставляться до відкриття британських учених скептично. Вони вважають, що ці темні комети повинні добре поглинати сонячне світло, і, отже, їх можна знайти за випромінюваному ними тепло. Гарячі новості науки і технікі, тільки з перших рук.

Орігінал (на англ. Мовою): Newscientist.com

Комета 67P/Чурюмова-Герасименко активно выделяет водный пар

Если бы каким-либо образом могли ловить водный пар, который выделяет комета 67P/Чурюмова-Герасименко, вы получали бы его в эквиваленте, равном двум стаканам воды, каждую секунду. Это больше, чем ожидали ученые. Таким образом, с такой скоростью комета могла бы наполнить олимпийский плавательный бассейн за 100 дней. Однако, по мере приближения к Солнцу, производство газа должно существенно возрасти. Благодаря Rosetta, у ученых есть

К Марсу приближается «комета века»

В следующем году возле Марса пролетят две кометы, частицы которых, как остерегаются ученые, могут нарушить работу искусственных спутников Марса. На орбите Красной планеты в настоящее время находятся три космических аппарата, которые смогут зафиксировать комету ISON. По мнению экспертов, ввиду своей необычайной яркости она будет видна с Земли. «Комета века", как ее прозвали ученые, должна уже в этом году приблизиться к Марсу. Кроме ISON , к планете движется космическое тело C/2013 A1. К Марсу оно приблизится, как ожидается, в 2014 году.

На комете Лавджоя обнаружен сахар и этиловый спирт