20/09/2012

Коти теж можуть бути лукавість

Необичний окрас зробив кішку Венеру зіркою інтернету. Її можна сміливо назвати «лукавої кішкою» бо окрас її морди має чіткий поділ на чорну і руду половини. Та й очі в неї абсолютно не схожі один на одного і мають різний колір. Це відмінна особливість тваринного викликана генетичними змінами - гетерохронностью.

Відеоролік з кішкою-химерою користується величезною популярністю і його переглянули вже 200 тисяч осіб. Зірка YouTube завела персональну сторінку на Facebook і там вже зареєструвалися понад 20 тисяч її друзів. Господиня Венери купається в променях скороминущої слави і охоче розповідає подробиці життя своєї улюблениці. Вона барвисто описує здібності Венери і охоче розповідає про її інтереси та захоплення.

В американському штаті Массачусетс є ще один унікальний кіт, який занесений до кнігу рекордів Гіннесса як найстаріший у світі лукавих кіт. Там проживає 12-річний кіт на ім'я Френк-Луї, і він є найстаршим у світі з двома особами. За запевненнями його господині кот-рекордсмен прожив ці роки без хвороб і печалей, незважаючи на те, що його голова розділена на дві частини. Цього кота можна назвати унікальним з тієї причини, що зазвичай кішки з двома особами живуть всього кілька тижнів, однак оточений любов'ю і турботою Френк-Луї прожив щасливе життя і став рекордсменом за її продолжітельності.

По матеріалами: Umerlakorova.ru

Астрономы из Бразилии обнаружили очень похожую на Солнце звезду

Группе бразильских астрономов совместно с коллегами из Японии удалось обнаружить с помощью телескопа «Субару» звезду, сильно похожую на Солнце. Однако двойник нашего светила, как отмечают ученые на 2 миллиона лет старше, что позволит глубже изучить эволюцию Солнца. Ученые уже на протяжении долгих лет пытаются предсказать эволюцию светила. Открытие похожей звезды теперь поможет прогнозировать будущее Солнца. Звезда, обнаруженная астрономами, находится на расстоянии 2000 световых лет от нашей планеты, это обеспечит полноценные

Venus Express завершил свою миссию (3 фото)

Для Venus Express уходящий год был очень интересным. Для научных целей его несколько месяцев назад намеренно погрузили диспетчеры в атмосферу планеты Венера. Проведение столь смелого маневра получило одобрение, поскольку миссия космического корабля близилась к завершению, после его восьмилетнего пребывания на орбите. Топлива тоже практически не осталось, поэтому корабль все равно должен будет скоро начать падение

GEER поможет смоделировать атмосферы планет

У ученых, заинтересованных в изучении Венеры, а также других экстремальных мест в Солнечной системе, в настоящее время появилась возможность, помимо дорогих, одноразовых космических миссий, заниматься исследованиями на новом научно-исследовательском инструменте GEER, расположенном в штате Огайо, который в точности может повторить температурные и химические особенности атмосфер других планет.