13/09/2012

Дивну хмару направляється до центру нашої галактики

Яркое хмара випромінює світла більше Сонця майже в 5 разів.

Учение ведуть спостереження за газопиловим незвичайним хмарою, яке з кожним днем ??все більше спрямовується в чорну діру, розташовану в центральній частині Чумацького Шляху.

Немного раніше астрономи повідомили про відкриття газопилової хмари, яке огортає молоду зірку, яку розривала, що знаходиться неподалік гігантська чорна діра. Все це космічне явище відбувалося прямо в серце нашої галактики "Чумацький Шлях".

Расположенная в самому центрі нашої галактики сверхмассівная чорна дира носить назву Стрілець A. За оцінками вчених, її маса досягає 4,3 мільйона сонячних мас. Досить мале кількості світла означає, що не надто багато матерії проникло в цю чорну діру.

Также, нещодавно за радіоджерелом Стрілець A вчені спостерігали, використовуючи Дуже Великий Телескопп VLT, що знаходиться в Чилі, помітивши поблизу нього величезне газопилова хмара масою перевищує в 3 рази масу нашої планети. Палаюче хмара рухається стрімко зі швидкістю 8,4 мільйона кілометрів на годину, прямуючи до центру нашої галактики.

Согласно розрахунками вчених, хмара вже в червні 2013 року повинно наблизитися до центральної чорної діри нашої галактики. Воно випромінює майже в 5 разів більше світла, ніж його випромінює Сонце.

Учение не перестав з інтересом спостерігати за поведінкою цієї хмари, вважаючи, що освіта його є наслідком розриву чорною дірою молодий звезди.

Телескоп "Хаббл" зафиксировал спиральную галактику