14/04/2012

Археологи знайшли древній гребінь з рунічними написами

Немецкіе археологи зробили цікаве відкриття: вони виявили одну з найдавніших рунічних написів на невеликому гребені, який вони знайшли в Саксонії-Ангальт, Німеччина. Свої відомості археологи опублікували у виданні The Local.

Гребень довжиною 12,5 сантиметра зроблений з оленячого рогу містить напис Kama, що в перекладі означає "гребінь". Знахідка, як відзначають дослідники, була зроблена ще кілька років тому під час розкопок, які ведуться в регіоні з 2002 року, але до недавнього часу перебували на зберіганні в запасниках.

Пока дослідникам важко з визначенням точного віку гребеня, але припускають, що він датується приблизно другим століттям до нашої ери. Справа в тому, що самі ранніе рунічні надпісі із всіх відомих на сьогоднішній день відносяться до другої половини другого століття, отже, напис, виявлена ??на гребені, може бути однією з найдавніших.

Сегодня існує безліч наукових гіпотез появи рун, до них відносяться семітська, греко-латинська, північно-етруська, а також кілька більш екзотичних. Згідно з відомостями із збірки давньоісландських пісень про богів і героїв скандинавської міфології та історії "Старша Едда", руни відкрилися богу древнескандинавского пантеону, Одину, коли він, простромивши себе списом, пробув на світовому дереві Іггдрасіль дев'ять днів і ночей. Найперші руни були накреслені Одином прямо на стовбурі ясеня його ж власної кровью.

Неандертальцы, как выяснили ученые, были очень близки с жителями Европы