30/01/2012

У джунглях Сурінаму виявили 46 нових видів тварин

Експедіція, що продовжилася близько трьох тижнів в диких джунглях слабкий латиноамериканської країни Сурінам, завершилася для біологів неймовірними відкриттями: вони виявили 46 абсолютно нових видів тварин. Абсолютно - оскільки вчені досі розбираючись у своїх записах, поки не знаходять підтверджень аналогічних знахідок.

Організованная благодійним фондом Conservation International, експедиція складалася з кількох вчених, студентів, а також місцевих аборигенів, які були провідниками. Учасники походу слідували за маршрутом вздовж таких місцевих річок як Кутаров і Сіпалівіні - місцевість, де немає жодної дороги на сотні кілометрів навколо. Біологічне різноманіття цих непрохідних місць, які вже рідко зустрінеш на земній кулі, просто вразило вчених. Вони знайшли п'ятисантиметрових "мурах-куль", виявлених в Північній Америці за кілька місяців до початку експедиції, знайшли не описану ніде раніше жабу-ковбоя з білими лініями на задніх лапках у вигляді "лампасів" і зі шпорами на п'ятах, небачених ніколи раніше бабок, павучків, коників і ще цілу серію жуків химерної зовнішності.

Жемчужіной колекції нових видів дослідників стала "броньована" зубатка, незвичайний вигляд якої вони помітили випадково, коли місцевий житель, один з провідників, збирався вже закусити нею. Зовні вона схожа на невеликого сома, покритого повністю кістяними пластинками з шипами. Така броня допомагає рибку вижити в річці, захищаючи її від величезних мешкають там піраній.

Пятністий коник Крайола, відкритий дослідниками час подорожі, теж є представником нового виду. У його тільце міститься отрута - це поки єдиний з коників, що володіє "хімічним захистом" від птахів і різних дрібних тварин. Судячи з усього, яскраві кольори його забарвлення служать свого роду попередженням для всіх бажаючих їм пообідати.

В березні група вчених планує повернутися в джунглі Суринам, щоб продовжити свої пошуки нових відов.

Коник

Жаба

Гноївковий жук

Сом

Жук

Ученые обнаружили новый вид дикой природы в джунглях Амазонии

Научный коллектив во главе с биологом Андреа Торресом обнаружил новый вид животных в джунглях Амазонии. Результаты исследования были опубликованы в журнале "Journal of Biodiversity" и сразу же привлекли внимание научного сообщества и широкой публики. Обнаруженный вид назван зеленокрылой летучей мышью (Green-winged Flying Bat). Это небольшое животное, размером примерно с мышь, обитающее в деревьях, и имеющее уникальные

Странные коконы в амазонских джунглях озадачили ученых

В джунглях Амазонии, Перу, появилось множество загадочных конструкций, которые представляют собой «башенки», окруженные «заборчиком» из паутины. Впервые удивительную конструкцию обнаружил несколько месяцев назад аспирант Технологического Института Джорджии Александр Трой на куске брезента возле исследовательского центра Тамбопата (Tambopata Research Center), расположенного на юго-западе Перу. Позднее он обнаружил еще три таких «башенки» на пнях деревьев в джунглях, как сообщает Wired.com.

Тексты племени майа обнаружены в Мексике