12/08/2011

У Китаї виявлено найбільший гриб у світі

Самий масивний з усіх виявлених на даний момент грибів, росте на дереві в Китаї.

Гріб досягає 10 метров в довжину, 80 сантіметров в ширину і важить полтонни.

Он побив рекорд попереднього рекордсмена з Кью-Гарденз у Великобританії.

Гігантскому грибу вже, щонайменше, 20 років.

Впервие даний вид грибів був відкритий в 2008 році в провінції Фуджіан, Китай, професором Ю-ченг Дай з Китайської академії наук і його асистентом, доктором Кью.

"Але ті гриби не були настільки величезними", - сказав професор Тай.

"Ми виявили гігантський гриб в провінції Хайнан в 2010 році", - пояснив він.

Ісследователі вивчали грибки роз'їдають дерева, коли несподівано натрапили на даний екземпляр, який був ними описаний в журналі Fungal Biology.

"Ми не шукали його спеціально і навіть не підозрювали, що гриб може бути таким великим", - сказав він.

"Ми були надзвичайно здивовані, коли виявили його і спочатку навіть не зрозуміли що це гриб, через його великих розмірів".

Гріб F. ellipsoidea, належить до виду, який відомий мікології під назвою гриб-трутовик.

Будучі багаторічною рослиною, він може жити багато років, що дозволяє йому вирости до таких неймовірних розмірів.

Колонізіруя крону великих дерев, що впали, гриб отримує доступ до великої кількості мертвого і розкладається дерева для забезпечення його енергетичних потреб.

Плодовое тіло гриба є органом розмноження багатьох вищих форм грибів, створюються і розповсюджуються суперечки, з яких з'являться майбутні покоління грибів.

Плодовое тіло гігантського гриба F. ellipsoidea досягає довжини 10.85 метров, ширини 82-88 сантіметров і товщини 4.6-5.5 сантіметров.

Тести за визначенням щільності плодового тіла, дозволяють припустити, що його вага досягає 400-500 кілограмм. За оцінками вчених, в ньому міститься близько 450 мільйонів спор.

"Розмір гриба набагато перевищує розміри людини", - сказав професор Дай.

Предидущій рекорд належить Rigidoporus ulmarius, трутовиками зі стовпчастим плодовим тілом, який був виявлений в Кью-Гарденз, у Великобританії, в 2003 році.

Его діаметр сягав близько 150 сантіметров, а довжина кола шапки 425 сантіметров.

После відкриття гриба-рекордсмена, вчені взяли його зразки для аналізу у лабораторіі.

Тести показали, що гриб відноситься до виду Fomitiporia ellipsoidea. Вчені вже зробили дві додаткові експедиції для більш докладного ізученія.

Орігінал (на англ. Мовою): Bbc

Как плесневые грибы были приручены людьми

Специалисты из Университета Вандербильта решили выяснить, как древним пивоварам удалось «одомашнить» гриб аспергилл и заставить его сотрудничать с дрожжами, не синтезируя при этом токсины. Что общего между коровой, собакой, кошкой и, например, кукурузой? Это все одомашненные организмы. Что касается животных и растений, то ученые уже давно выяснили, какие генетически изменения произошли в них после их одомашнивания человеком. А вот с микроорганизмами все не так ясно, в их изучении

Обнаружены четыре новых вида муравьев-зомби

Исследователи, прочесывающие дождевые леса Бразилии, обнаружили четыре новых вида грибов, которые превращают муравьев в зомби. Хотя грибы, которые управляют муравьями, известны ученым уже давно, обнаружение четырех дополнительных видов, в такой близи друг от друга, позволяет оценить уровень биологического разнообразия Амазонии

Гриб-монстр или самый большой организм в мире

Гигантский филиппинский крокодил, недавно ставший рекордсменом Книги Гиннесса, по размерам и в подметки не годится грибу, произрастающему в Орегоне. Более того, по своим размерам орегонский гриб превосходит все живые организмы на нашей планете. Крупнейшее в мире существо обнаружили биологи в американских реликтовых лесах. Сразу разочаруем тех, кто представляет себе самый огромный организм в виде гриба размером с девятиэтажный дом – гриб Armillaria ostoyae, известный как темный или медовый опенок, легко может поместиться на ладони.