11/08/2011

SpaceX доставить вантаж на МКС

В той час як НАСА закрила програму "Спейс Шаттл", компанія SpaceX підтвердила плани по запуску другої тестової капсули до Міжнародної космічної станції, який планується виробити 30 ноября.

SpaceX стала першою приватною компанією в історії, яка запустила капсулу на орбіту і повернула її на Землю.

Корпорація з Каліфорнії, яка в даний момент проводить модернізацію капсули свого вантажного корабля Dragon, в цілях підготовки її для перевезення людей, вже провела запуск більш важкою версією ракети Falcon.

"Метою нашого наступного польоту стане доставка вантажу до МКС і повернення капсули назад", - сказав Гаррет Рейсман, колишній космонавт, який працює в SpaceX.

Еслі політ пройде успішно, то це стане початком серії з 12 польотів з метою доставки вантажів, яка принесе компанії 1.6 мільярдів доларів.

Представітель НАСА, Денніс Стоун, заявив, що космічне агентство вважає, що як доставка вантажів, так і доставка екіпажу, є ключовими для використання повного потенціалу МКС і низької орбіти Землі, "про деякі з яких вже йдуть розмови, в той час як про інших ми ще, може бути, не можемо навіть і помислити ".

SpaceX є однією з двох компаній, яку найняла НАСА для відправки вантажів на МКС після закриття програми шатлів.

Основние технічні характеристики Dragon:

-повністю автоматична система стикування з можливістю перемикання на ручне управленіе

-6 000 кг корисного вантажу до низької земної орбіти і 3000 кг з орбіти до Землі.

-вантажний об'єм: 10 кубічних метрів в герметичному вигляді, 14 кубічних метрів на розгерметизованому.

-екіпаж аж до 7 человек