10/07/2011

Перший день Атлантіса на орбіті пройшов майже ідеально

Косміческій шаттл Атлантіс показує себе зовсім не як корабель, якому пора на пенсію. Перша доба фінального польоту шаттла, однією з найскладніших систем, коли-небудь створених людиною, пройшли майже ідеально.

Пока що не було навіть дрібних проблем з обладнанням, чого не скажеш про людей. Виявилося, що команда шаттла не може знайти оптометричних таблицю для перевірки зору, що повеселила операторів наземного контролю.

"Як Атлантіс, так і команда, показують себе відмінно", - сказав керівник польоту Куатсі Алібарухо.

По словами Лероя Каїна, голови управління місією шаттла, першу добу на орбіті зазвичай переповнені "дрібними проблемами", пов'язаними з облаштуванням побуту в космосі і є однією з найскладніших фаз польоту. Він заявив, що завдяки удачі і зусиллям співробітників НАСА, вдалося домогтися від Атлантіса відмінної роботи.

Несмотря на бездоганні показники всіх систем, по приземленні, яке відбудеться пізніше в цьому місяці, Атлантіс приєднається до своїх кораблів-побратимам Діскавері і Ендевор в якості музейних експонатів. Програма "Спейс шатл" завершує своє 30-річне існування і з цього моменту, НАСА буде відправляти космонавтів на космічну станцію за допомогою Росії і приватних американських компаній. НАСА змінить напрямок своєї роботи на більш віддалений космос: на астероїди і на Марс.

"Ми хотіли, щоб останній політ став найбезпечнішим. Ми хотіли добитися ідеальної роботи шаттла, кращою з того, що ми коли-небудь бачили ", - сказав Каїн." І, як видно, нам це вдається ".

В неділю, Атлантіс пристикується до Міжнародної космічної станції, доставивши більше чотирьох тонн корисного груза.

Орігінал (на англ. Мовою): Physorg