31/08/2010

Генетики зламали ДНК яблука

Команде з 86 вчених з усього світу, вперше вдалося обчислити генетичний код яблук сорту Гольден Делішес (Golden Delicious).

Генетіческій прорив дозволить створити нові, поліпшені яблука, які будуть більш стійкі до хвороб.

На сьогоднішній день - це найбільший геном, розшифрований вченими. Над ним трудилися вчені з 20 установ у перебігу двох років.

Откритіе опубліковано в журналі Nature Genetics.

Конкурентное перевага: Професор Рікардо Веласко з Edmund Mach Foundation в Італії, який очолював дослідницьку команду, заявив, що обчислення цього генома "може надати величезний вплив на прикладне виведення сортів".

"Цей прорив допоможе нам розробити більш якісні сорти, і вивести на ринок нові види яблук", - заявив він.

Кейт Еванс з Вашингтонського державного університету, заявила, що це дослідження, дозволить створити "високоустойчіви продукцію".

Учение сподіваються, що їм вдасться поліпшити популярний сорт яблук Гольден Делішес, який бере свій початок зі штату Західна Вірджинія в США. Це дозволить надати, цього більш ніж сторічного сорту, кращий смак і зовнішній від.

Ученим вдалося також встановити родовід цього сорту. Дикий предок цього домашнього фрукта, під назвою Malus sieversii, спочатку ріс у горах південного Казахстану. На сьогоднішній день відомо понад 7 500 сортів яблук.

Учение відкрили, що величезний розмір генома яблука, обумовлений тим, що він випадково дублювався на якомусь етапі своєї довгої еволюційної історії.

Большое кількість генів, може дати рослинам конкурентну перевагу, надаючи більший набір вбудованих захисних засобів на випадок хвороби.

Орігінал (на англ. Мовою): BBC

Ноги вместо плавников – новый эксперимент генетиков

Ученые не перестают экспериментировать на животных в поисках ответов на интересующие их вопросы эволюции генетики. И вот испанским ученым, похоже, удалось воспроизвести первый этап выхода позвоночных из моря на сушу. Для достижения желаемого эффекта группа исследователей-генетиков во главе с Хосе Гомез-Скармета из университета Пабло де Олавиде в Севилье решили немного изменить поведение гена Hoxd13, активность которого, как известно, крайне низка у зародышей рыб и высока у четвероногих. В ходе эксперимента

Водоросли, живущие в кипящей воде, обнаружены на Камчатке

В термальных источниках Камчатки ученые нашли нитчатые водоросли, растущие в условиях высоких температур – 98 градусов Цельсия. Генетики намерены в ближайшее время изучить их ДНК. Открытие принадлежит специалистам из Института цитологии и генетики Сибирского отделения РАН, расположенного на территории Кроноцкого заповедника, как сообщается на его официальном сайте. Свою деятельность ученые ведут в заповеднике, начиная с 2010 года, занимаясь исследованиями существующих в экстремальных условиях экосистем.

Причину алкоголизма помогут определить черви