07/07/2010

Виготовлена ??найхолодніша антиматерія, коли-небудь створена

Фізікі, працюють в лабораторії європейської організації з ядерних досліджень (ЦЕРН) на кордоні Швейцарії та Франції згенерували найхолодніші частинки антиматерії в історіі.

Команда заморозила антипротони до температури, нижче, ніж поверхня Плутона, а саме до -443 градусів за Фаренгейтом (9. 26 кельвіна), що всього на 17 градусів вище абсолютного нуля. Фізики вивчали холодну антиматерію, у спробі знайти пояснення тому факту, що всесвіт складається з матерії, а не з антиматерії.

Для глибокого вивчення цієї проблеми, команді буде необхідно з'єднати холодні антипротони з антиречовинного партнером електрона, відомим під назвою позитрон, для формування охолоджених атомів антиводню. Завдяки цьому, фізики зможуть утримувати нейтральние атоми в магнітних пастках, з метою більш ретельного аналізу антиматерії.

"Водень - це одна з найбільш вивчених систем в фізики", - сказав Джефф Хангст, представник групи, проводить дослідження антиматерії при низьких температурах в ЦЕРН, в Женеві. "Ми б хотіли провести настільки ж точні вимірювання в спектрі антиречовини".

Антіводородний резервуар для охолодження збирає велике число часток в магнітну пастку з відкритим верхом. З плином часу, найактивніші частинки вислизають з пастки, в той час як частинки, що володіють меншою енергією, залишаються в пастці. Пастка поступово стискається, таким чином, що з пастки можуть вислизнути все більш холодні частинки, залишаючи, зрештою, тільки найхолодніші частинки.

"Це той же принцип, завдяки якому ваш кави остигає, коли стоїть на столі", - сказав Хангст, маючи на увазі процес, коли найгарячіші молекули кави випаровуються першими, залишаючи позаду більш холодні.

Предидущій рекорд найхолоднішою антиматерії був встановлений в 1989 році командою Гарвардського університету, якій вдалося охолодити антипротони до -272 градусів за Фаренгейтом (104.3 кельвіна). Відвідайте новостной портал, сперечаємося, розмірковуємо, доводимо.

Орігінал (на англ. Мовою): Physorg.com

Атака акул на туристов в Египте продолжается

Немецкая женщина была убита в результате нападения на нее акулы во время шноркелинга на курорте Египетского Красного Моря Шарм эль-Шейкн, об этом сообщили официальные представители. До этого смертельного случая еще четыре человека были подвержены аналогичной атаке на курорте в более ранний период.

Волшебные сказки воспитывают в детях жестокость и беспомощность