13/11/2007

Вчені винайшли плазмову антену-невидимку

Плазма - повністю або частково іонізований газ, розігрітий до такої температури, при якій з атомів і молекул вивільняються електрони.
Учение-фізики представили принципово новий тип антен, що працюють на основі плазми. Такі антени працюють точно також як і їх металеві аналоги, але з однією відмінністю: вони зникають при виключенні.

Способность зникати стане в нагоді в бойових та інших умовах, де необхідно приховувати антену від сторонніх очей, пристроїв виявлення і шумового придушення. Ще одне важливе отлічіе плазмової антенни від металевої полягає в тому, що її електричні характеристики можна змінювати на льоту практично моментально, пристосовуючись до спроб шумового придушення радіосигналів або радіодетектірованія.

Плазменние антени діють майже так само як металеві. Електрони вільно переміщаються в гарячому газі точно так само як електрони в металевих провідниках. Але плазма існує доти, доки газ, з якого вона зроблена, має дуже високу температуру. Якщо вимкнути джерело енергії, підігріваючий плазму, вона перетворюється знову в холодний непровідний електрика газ. Як тільки виявляються спроби простежити радіосигнал, антена вимикається і просто зникає з екранів радарів у міру охолодження газу.

Фізікі кажуть, що можна створити масив з маленьких плазмових елементів, який формуватиме універсальну конфігуровані антену. Елементи масиву будуть включатися або вимикатися по черзі, допомагаючи джерела радіосигналу залишатися невидимим, автоматично пристосовуючись до потрібних умов. Найпопулярніші новостние інформери розкажуть головну новину дня.

Орігінал (на англ. Мовою): Physorg.com

Создан микроволновый плащ – невидимка

Американские физики из Техасского университета города Остин обнародовали результаты работы по созданию плаща-невидимки. Хотя работы в этом направлении велись уже давно, но отличительной особенностью текущего исследования стало использование новой технологии – плазменных резонаторов. До этого ученым удавалось добиться лишь частичной невидимости объектов с помощью технологии на основе свойств композиционных метаматерилов, важным свойством, которых является отрицательны

Британские ученые обещают в скором будущем возможность телепортации и путешествия во времени

Доктор М. Ромеро из Школы физики и астрономии Университета Глазго утверждает, что в настоящее время не существует препятствий для телепортации, и до 2080 года она станет реальностью. Ученые считают, что телепортировать человека в настоящее время физикам будет достаточно трудно, но через полвека, благодаря развитию молекулярной биологии и химии этот процесс будет значительно упрощен. А астрофизик К. Стюарт считает, что ученые смогли доказать, что человек может путешествовать во времени.

Джеты молодых звезд формирует магнитное поле