21/07/2009

Створено імплантується пристрій для стеження за раковою пухлиною

Взятіе зразка тканини хірургічним способом стало стандартним способом діагностування раку. Ця процедура, яка називається біопсією, безсумнівно, допомагає точно діагностувати рак, але, на жаль лише в певний момент його розвитку.

Намного більш цінну інформацію можна було б отримати, контролюючи пухлина протягом багатьох тижнів або навіть через місяці після біопсії, а, також стежачи за ростом пухлини і за тим, як вона відповідає на лікування.

Учение з Массачусетського технологічного інституту (Massachusetts Institute of Technology, MIT) розробили пристрій, здатний перетворити це на реальність. Дослідники повідомили, що їхній пристрій успішно відстежувало пухлинний маркер в мишах протягом 1 місяця.

Такіе імплантати можуть надавати найсвіжішу інформацію про те, що пухлина робить: чи росте вона або скорочується, як вона відповідає на лікування і метастазувала вона чи процес тільки починається. За великим рахунком, такий імплантат - це мікролабораторія всередині пацієнта.

Разработанное устройство, яке можна впроваджувати під час біопсії, також можна навчити контролювати хід хіміотерапії, дозволяючи лікарям визначити, чи досягають препарати ракових пухлин. Крім того, їх можна використовувати для вимірювання рівня кислотності (pH) або кисню, що вказують на метаболізм пухлини та її реакцію на терапію.

5-міліметровий імплантат циліндричної форми зроблений з високоякісного поліетилена, укладеного в кожух-мембрану з полікарбонату з 10-нанометровими порами. Всередину пристрою завантажуються магнітні наночастки, вкриті специфічними до цільових молекулам антитілами. Цільові молекули надходять в імплантат через отвори в полікарбонатною мембрані, зв'язуючись з наночастинками і агглютініруя (групуючи) їх. Цю групу потім можна виявити за допомогою методу магнітного резонансу (ЯМР), тому що об'єднані наночастинки викликають помітну зміну в сигналі ЯМР. Дослідники змогли почати отримувати корисні дані від пристрою вже через день після імплантації. Сучасні інформери новостей допоможуть вам стежити за курсом світової економікі.

Орігінал (на англ. Мовою): Physorg.com

Найдена вакцина от гепатита С?

Ученые обнаружили моноклональные антитела, которые могут воплотить в реальность мечту о вакцине против вируса гепатита-С. Дорогостоящее лечение гепатита дает положительные результаты лишь в половине случаев заболеваний, а если болезнь не лечить, она может привести к циррозу печени, что в свою очередь может привести к летальному исходу или к необходимости трансплантации органа. Объединив результаты работ групп ученых Европы и США, ученые из Университета Ноттингема смогли недавно в лабораторных условиях идентифицировать антитела, способные успешно сопротивляться различным штаммам вируса гепатита-С.

Сканирование мозга: эффективный инструмент диагностики депрессии