26/09/2008

Китай виходить у відкритий космос

В четвер Китай успішно запустив на орбіту команду астронавтів з трьох осіб, щоб виконати перший в історії країни вихід у відкритий космос. Це буде першим серйозним проривом з часів першого польоту китайського громадянина в космос в 2003 році.

Косміческій корабль Shenzhou 7 успішно стартував на борту ракетоносія Long March 2F близько 9 години ранку за східним часом з території північно-західного Китаю. Вихід у відкритий космос одним з астронавтів, як очікують, буде здійснений в п'ятницю або в суботу.

Подчерківая важливий політичний підтекст місії, президента Китаю і главу комуністичної партії Ху Джінтао (Hu Jintao) показали в прямому ефірі по державному телебаченню, в той час як він вітав астронавтів на стартовому майданчику близько північно-західного міста Джукуан (Jiuquan).

"Ви, безсумнівно, виконайте всі поставлені завдання цієї великої і священної місії. Батьківщина і люди з нетерпінням чекають вашої урочистої повернення ", - сказав Ху астронавтам, одягненим в скафандри і захованим за склом, щоб уникнути мікробів.

Міссія розрахована на три - чотири дні. Вихід у відкритий космос триватиме приблизно 40 хвилин.

Виход у відкритий космос допоможе Китаю удосконалити свою техніку стикування орбітальних апаратів. Це допоможе протягом наступних кількох років створити першу орбітальну космічну станцію Китаю.

Виход у відкритий космос відбудеться в п'ятницю або в суботу, залежно від того, як швидко астронавти зможуть пристосуватися до невагомості і іншим фізичним умов навколишнього середовища.

Вскоре після виходу у відкритий космос астронавти повернуться на Землю. Під час місії китайських астронавтів будуть підтримувати російські експерти. Тільки новостной портал першим розповість про події дня.

Орігінал (на англ. Мовою): Usatoday.com

Китай запустил беспилотный космический корабль

Китай объявил об успешном запуске беспилотного космического корабля во вторник. Это очередной шаг на пути к созданию первой китайской космической станции к 2020 году. Корабль Шэньчжоу-8 стартовал в пустыни Гоби на севере Китая, как сообщило агентство новостей Синьхуа. На высоте 200 километров над Землей, корабль отделился от ракетоносителя Великий поход-2F. Корабль объединится с Тяньгун-1 или "Небесным чертогом", в течении следующих нескольких дней. Это станет первой в истории этой страны стыковкой модулей в космосе.

Китайцы намерены запустить человека в космос на воздушном шаре