02/03/2014

В Англії скоро з'являться діти з трьома батьками

Как це не здасться дивним, але незабаром, точніше до 2015-го року, зачаття дитини 3-ма батьками стане реальним. Урядовою владою Великобританії недавно був прийнятий до розгляду відповідний законопроект, який надасть медикам цілком офіційну можливість з'єднання ембріонів від одного батька і 2-х матерів.

Технологіческое рішення, що передбачає можливість з'єднання ембріонів від 3-х молодих батьків, як стверджують вчені, спасет малюка від цілого ряду заболеваній, мають небезпечний генетичний характер. Для того щоб зробити такий незвичайний висновок, ученим довелося провести незвичайно складне дослідження із заміною нездорового матеріалу на аналог, повністю і цілком здоровий, що належить третій жінці.

Данную процедуру експерти вченої ради іменували екстракорпоральним заплідненням з видаленням з донорської клітини ядра при подальшому приміщенні туди вже заплідненого продукту. Про решту даних досліджень, які ще тривають, вчені поки вирішили не повідомляти, заявивши, що в найближчі роки здійснять прорив у галузі сучасної медицини.

Скромные дети склонны к ожирению