22/02/2014

Вченими доведено факт існування шостого почуття у тварин

Вчера вченими було зроблено заяву, що підтверджує факт наявного у домашніх тварин шостого почуття, про яке раніше велися тільки розмови. Нагадаємо, що припущення з цієї теорії висували дуже довгий час, причому не тільки вчені, а й прості люди, які є власниками своїх вихованців.

І ось недавно вченими все ж було знайдено пояснення поведінки тварин в період якихось подій. Адже, не секрет, кішки і собаки відчувають землетрус, та інші катаклізми природи ще до їх початку, що і називается шостим чувством.

Ітак, по стверджувальному заявою учених у кішок і собак мається зір при ультрафіолетовому спектрі, що дозволяє їм відчувати те, чого просто не може відчути і побачити людина. Незважаючи на сенсаційну заяву, експертам не вдалося прийти до логічного висновку і встановити точну причину.

В додаток до цього експерти-науковці з Британії зареєстрували величезна кількість ссавців, також мають зір ультрафіолетового спектра дії, але це вже зовсім інша історія.

Учеными восстановлен ДНК человек, который жил четыре века назад