21/02/2014

В Австралії приспали рідкісного морського леопарда

Особь з сімейства морських леопардів прожила в австралійському зоопарку сім років після порятунку його від акул фахівцями престижного звіринця, де за тваринами проявляють належний догляд і увагу. Ластоногих леопард прекрасно почувався, незважаючи на знаходження в умовах з обмеженою свободою.

Но, як це не сумно, фахівці звіринця змушені були вжити заходів про усипленіі леопарда через численні ран, залишилися у нього після нападу сім років тому хижаків.

В зв'язку з подіями, що відбулися фахівці зоопарку пережили справжнє психологічне потрясіння, адже врятована ними особина могла повернутися до вільного життя ссавців океану і завести потомство. Про інші даних процесу усипляння вчені дослідники нічого не повідомили журналістам із засобів масової інформації, відмовившись від коментарів з причини сильного емоційного розладу.

ТОП10 необычных гибридных животных, которые реально существуют (фото, видео)

Наверное, каждый пытался представить, что будет, если скрестить абсолютно разных существ. Тут всё зависит от богатства вашего воображения. Но подборка гибридов животных от ФЛ – совсем не плод нашей фантазии и даже не фотошоп. Это самые настоящие, реально существующие звери! Пускай они не живут дольше человека, но зато покоряют своей неординарностью и красотой.

Французский маникюр на лето 2014